5 pakavimo problemos, kurios gali pakenkti jūsų verslo apžvalgoms
Daugiau nei 80 % klientų patikrins atsiliepimus prieš įsigydami produktą internetu. Nesvarbu, ar jie tyrinėja „Google“, socialinę žiniasklaidą ar asmeninius persiuntimus, labai svarbu, kad jie atrastų teigiamą jūsų verslo suvokimą. Štai kodėl svarbu ištirti kai kuriuos klausimus, kurie gali pakenkti vartotojų nuomonei.
Panašiai kaip ir pristatymo atveju, klientai gali turėti didelių problemų su jūsų įmone, jei pasirinkta pakuotė neatitinka jų lūkesčių. Štai keletas dažniausiai pasitaikančių nusiskundimų, kuriuos turėtumėte spręsti.
Klaidinga rinkodara
Vienas geriausių būdų, kaip išskirti savo gaminį, yra pritaikyti pakuotę. Tai galite padaryti naudodami spaudinius, etiketes ir įvairias kitas dizaino funkcijas. Tačiau jei nuspręsite ištirti šią galimybę, svarbu įsitikinti, kad vaizdai ar pranešimai atitinka viduje esantį gaminį. Pavyzdžiui, jei naudojate prekės vaizdą pakuotės išorėje, jis turi atitikti viduje esančią informaciją.
Sugadinti daiktai
Didelė klientų nuoskauda yra tai, kad prekės pristatomos sugadintos. Taip dažnai atsitinka, nes naudojama pakuotė nėra tinkama daiktams laikyti. Kai kuriais atvejais tai reiškia, kad nepanaudojote pakankamai medžiagos. Kitais atvejais problema gali kilti dėl pristatymo įmonės, tačiau tai vis tiek atsispindės jūsų prekės ženkle. Štai kodėl metalinės pakuotės, tokios kaip skardinė, yra populiarus pasirinkimas. Jis sujungia plieno stiprumą su alavo grožiu.
Sunku atidaryti
Prieinamumas yra dar vienas svarbus veiksnys, į kurį visada turėtumėte atsižvelgti renkantis ar kuriant naujo produkto pakuotę. Jei jūsų pakuotę sunku atidaryti, klientai bus nusivylę ir susierzinę. Tai tiesa, net jei jūsų parduodamas produktas yra visiškai fantastiškas. Yra daug būdų, kaip užtikrinti, kad jūsų pakuotę būtų lengva atidaryti. Pavyzdžiui, jei naudojate stovinčius maišelius, įsitikinkite, kad jie yra su plyšimo anga.
Nubodus arba paprastas
Taip pat galite pastebėti, kad jūsų pakuotė yra per nuobodu arba paprasta. Tai ypač svarbu gaminiams, kurių estetika yra patrauklumo dalis. Pavyzdžiui, galite parduoti žvakes. Žvakės dažniausiai perkamos kaip dovanos šventiniu laikotarpiu. Tokiu atveju klientai dažnai tikisi, kad pakuotė bus graži. Žvakių skardinės pakuotės yra puikus būdas pasiekti tokį poveikį ir užtikrinti, kad jūsų gaminys sukurs tinkamą įspūdį.
Nepamirškite, kad didelė dalis jūsų klientų dalinsis mėgstamų pakuočių vaizdais. Taigi, jums naudinga būti kūrybiškiems ir turintiems vaizduotę pasirenkant dizainą.
Per didelis
Šiais laikais klientai labiau rūpinasi aplinka. Visų pirma tūkstantmečiai planetos apsaugą laiko svarbiausiu prioritetu. Tai reiškia, kad jie nenori pirkti produktų, kuriuose švaistomos medžiagos arba naudojami dideli kiekiai popieriaus ir kartono. Vietoj to turėtumėte įsitikinti, kad jūsų pakuotė atitinka parduodamos ar pristatomos prekės dydžius.
Kaip matote, jūsų pakuotės pasirinkimas gali turėti didžiulį poveikį klientų suvokimui. „Tinware Direct“ specializuojasi sandėliuojant ir kuriant pakuotes, kurias dievins visi vartotojai. Susisiekite su mūsų komanda šiandien ir sužinokite, kaip galime padėti pasiekti rinkodaros tikslus.