Siųskite galingą žinutę naudodami savo pakuotės dizainą
LGBTQ+ istorijos mėnuo kai kuriose pasaulio vietose švenčiamas ir pagerbtas nuo 1994 m. Mėnesį truksiančios šventės tikslas – prisiminti gėjų teisių ir pilietinių teisių judėjimų istoriją.
Įmonės ir prekių ženklai dažnai nori dalyvauti šiose šventėse. Galima teigti, kad įmonės turi pareigą atsistoti ir remti įvairias bendruomenes ir mažumas, tačiau svarbu tai žiūrėti teisingai. Yra daug būdų, kaip verslas gali parodyti, kad yra sąjungininkas. Pavyzdžiui, turėtumėte turėti antidiskriminacinę įdarbinimo politiką, įtrauktą į jūsų verslo kultūrą. Taip pat galite pabrėžti savo paramą kurdami ir kurdami savo produktus. Pakuotė čia suteikia unikalią galimybę.
Norėdami tai ištirti, pažvelkime į kai kuriuos populiariausius prekių ženklus, kurie per daugelį metų savo gaminių dizainą įrodė savo paramą LGBTQ+ bendruomenei.
Paragaukite vaivorykštės
Neįmanoma galvoti apie saldžiųjų prekės ženklo kėglių nesukūrus ryškios ir spalvingos vaivorykštės paveikslo. Tai yra pagrindinė jų rinkodaros ir prekės ženklo tapatybės dalis. 2020 m. prekės ženklas nusprendė parodyti savo paramą LGBTQ+ bendruomenei per savo pakuotes.
Taikydama išradingą reklaminės kampanijos strategiją, įmonė sukūrė unikalią pakuotę, pašalindama visas spalvas ir palikdama pilką, nuobodų pateikimą. Tai buvo protinga dėl dviejų priežasčių. Pirmiausia buvo pabrėžta žinutė, kurią jie norėjo perduoti:
„Didžiavimuisi svarbi tik viena vaivorykštė.“
Antra, pakuotė ir jų gaminys iškart išsiskyrė iš konkurentų. Juk saldumynų pakuotė beveik visada būna spalvinga.
Xbox
Skittles nėra vienintelė įmonė, kuri panaudojo savo pakuotę ir net visiškai naują produktą, kad parodytų savo paramą LGBTQ+ bendruomenei.
2022 m. „Xbox“ išleido specialaus leidimo valdiklį. Tiek pakuotė, tiek produktas buvo sukurti taip, kad jame būtų daugiau nei 30 LGBTQIA bendruomenės vėliavėlių, kad būtų parodytas susikirtimas ir vienybė.
Produktas truko daugiau nei trejus metus, o pradinė idėja buvo pasiūlyta 2019 m., minint 50-ąsias Stonewall riaušių metines.
NYX kosmetika
Galiausiai NYX sukūrė visą produktų liniją, kuri buvo skirta pabrėžti ir skatinti lyčių sklandumą. Verslo sukurta pakuotė skatino idėją, kad makiažas neturi lyties, ir paskatino klientus išreikšti savo grožį ir savijautą taip, kaip jie nori.
Siekdama sukurti produktus ir pakuotę, įmonė bendradarbiavo su pagrindiniais influenceriais ir interneto kūrėjais, kurie priklausė kosmetikos pramonei ir LGBTQ+ bendruomenei.
Permainų kaip savo pramonės lyderių įgyvendinimas
Pakuotės naudojimas siekiant paremti tikslą yra protingas pasirinkimas rinkodaros požiūriu, tačiau svarbu užtikrinti, kad ją papildytų prasmingi veiksmai. Jei visa jūsų įmonė turi ryškią ir spalvingą etiketę, ji gali būti rodoma kaip dorybė, net jei tai nebuvo jūsų pradinis ketinimas.
Įmonės gali padėti remti grupes, pvz., LGBTQ+ bendruomenes, skirdamos savo paramą labdaros organizacijoms, individualioms kampanijoms ir sukurdamos biuro kultūrą, apimančią individualią tapatybę.
Tikimės, kad šis straipsnis buvo įžvalgus. Ar trokštate išmokti sukurti unikalų pakuotės dizainą, kuris siųstų galingą žinią jūsų auditorijai? Jei taip, susisiekite šiandien ir mūsų komanda mielai jums padės.