Naujųjų metų pakavimo faktai, kurių reikia kiekvienam verslo savininkui
Nauji metai reiškia naujus iššūkius jūsų verslui, bet kartu palieka ir galimybių kupiną kelią.
Augimo, tobulėjimo ir inovacijų galimybės. Žinoma, kad tai padarytumėte, turite žinoti tendencijas, kurios formuoja pagrindinius jūsų verslo procesus. Pasinerkime ir išsiaiškinkime faktus, kurie turėtų nulemti jūsų verslo pakavimo sprendimus 2024 m.
Klientai mėgsta pakuotę!
Populiariausias 2023 m. „YouTube“ išpakavimo vaizdo įrašas sulaukė daugiau nei 89 mln. peržiūrų. Per pastarąjį dešimtmetį vaizdo įrašų išpakavimo populiarumas išaugo ir tapo rinkodaros įvykiu sau. Iš tiesų, gerai pateiktas išpakavimas gali paskatinti didelį įsitraukimą ir virusinės rinkodaros sėkmę. Tačiau tai susiję ne tik su produktu, esančiu pakuotėje. Klientus domina viskas – nuo medžiagos iki unikalių naudojamos dėžės savybių.
Klientų pasitenkinimas negarantuoja lojalumo
Mažai tikėtina, kad suteikus standartinės kokybės paslaugas bus užtikrintas klientų lojalumas. Jei norite, kad žmonės ir toliau pirktų iš jūsų verslo, turite duoti jiems ką nors daugiau. Štai kodėl turėtumėte ieškoti naujoviškų pakuočių pasirinkimų, skirtų išsiskirti likusioje rinkoje.
Iš tiesų, verslo pakuočių pasirinkimas yra toks svarbus, kad vienoje apklausoje 52 % klientų pakeitė prekės ženklą vien dėl to, kad jiems patiko naujos pakuotės pasirinkimas.
Rinkodaros komandos teikia unikalią pakuotę svarbiausiu prioritetu
Neseniai atliktoje rinkodaros tyrime ekspertai nenuostabu pripažino, kad planuodami ateinančių metų rinkodaros kampanijas pirmenybę teikia kūrybingam pakuotės pasirinkimui. Viskas, nuo spalvos iki tekstūros ir medžiagų, gali pakeisti tai, kaip klientai žiūri į jūsų produktą ir nuspręs, ar jie įsipareigoja pirkti.
Klientai taps ekologiškesni – už tinkamą kainą!
Klientai nori sumažinti savo anglies pėdsaką ir rems įmones, kurios, jų nuomone, yra ekologiškos. Tačiau jie tai darys tik tuo atveju, jei ekologiški pasirinkimai neturės įtakos jų asmeninei finansinei padėčiai ar verslo išlaidoms. Vartotojai ir B2B įmonės vis atsargiau žiūri į bet kokį verslą, dėl kurio atsiranda papildomų išlaidų.
Populiariausia aplinkai nekenksminga pakuotė Europoje yra Kompostuojama
Visoje Europoje klientai yra įsipareigoję naudoti pakuotes, kurios grąžina žemei. Tinkama kompostuojama pakuotė gali praturtinti aplinkinį dirvožemį, kai ji pašalinama, ir padėti aplinkai klestėti. Apklausos taip pat atskleidžia, kad klientai pozityviau vertina save, kai įsipareigoja priimti ekologiškus sprendimus.
Tačiau svarbu užtikrinti, kad žaliosios pakuotės rinkodaros strategija būtų aiški ir nuosekli. Klientai dažnai būna supainioti dėl terminų, įskaitant biologiškai skaidomus, perdirbamus ir kompostuojamus.
Vartotojai pasiruošę pradėti grąžinti jūsų pakuotę
Grąžinamos pakuotės šiandien yra viena iš svarbiausių verslo tendencijų. Visų pirma grožio įmonės jau ragina savo klientus grąžinti baigtas pakuotes, kad konteinerius būtų galima tinkamai išmesti. Štai kodėl verta pereiti prie aliuminio pakavimo gaminių arba skardinės pakuotės, kurios gali būti naudojamos daugybę kartų.
Pasinaudokite šiais faktais ir galėsite suplanuoti pakavimo strategiją, kuri patiktų jūsų klientų bazei ir padėtų jūsų prekės ženklui klestėti 2024 m.