Atraskite išskirtinio pakuočių dizaino paslaptis
Kas yra paketavimas?
Pagrindinių pakuočių dizaino koncepcijų supratimas
Produkto pakuotė dažnai yra pradinis vartotojo ir prekės ženklo sąlyčio taškas. Kai klientai randa jūsų produktą lentynose, pirmiausia jie atkreipia dėmesį į jūsų pakuotę.
Ar tai įspūdinga, drąsu, drąsu, prabangu?
O gal tai nuobodu, pasenusi ir neįkvepianti?
Atsakymas gali lemti, ar parduodate. Galiausiai reikia galvoti apie pakuočių reklamavimą.
Kas yra paketavimas?
Pakuotės reklama yra puikus reklamos ir pakuotės derinys. Ši koncepcija paverčia jūsų pakuotę iš paprasto apsauginio sluoksnio į:
- Jūsų prekės ženklo švyturys
- Asmeninė reklaminė lenta jūsų žinutei perduoti
- Akį traukiantis meno kūrinys
- Potencialių klientų generatorius ir konversijų kūrėjas
Ar tai skamba intriguojančiai?
Jei taip, skaitykite toliau ir sužinokite, kaip sėkmingai įgyvendinti savo prekės ženklo pakuotės reklamos strategiją, nesvarbu, ar tai nostalgiškas dizainas, ar novatoriškesnis požiūris.
Pagrindiniai pakuotės dizaino veiksniai
Norėdami maksimaliai išnaudoti savo pakuotės galimybes, turite suprasti pagrindinius dizaino elementus, įskaitant:
- Spalva
- Sensacija
- Medžiaga
- Svoris
- Praktiškumas
Spalva
Pirmiausia apsvarstykite pakuotės spalvą. Skirtingos spalvos perteikia unikalias idėjas apie jūsų gaminius ir prekės ženklą. Tarp populiarių pasirinkimų yra:
- Juoda: Siūlo aukščiausios kokybės produktą, dažnai naudojamą kosmetikos pramonėje
- Baltas: Švarus, aiškus, minimalus, keliantis sveikatos idėjas
- Mėlyna: dažnai naudojamas vaikiškiems gaminiams arba vyrams skirtoms prekėms
- Rožinė: Naudojamas moteriškiems gaminiams
Kitos spalvos, pvz., raudona, pakuotėse yra mažiau paplitusios ir gali padėti jūsų gaminiui išsiskirti iš konkurentų.
Sensacija
Naudodami jutiminę pakuotę, pranokstate įprastą. Tai užtikrina, kad jūsų produkto išpakavimas yra įvykis savaime. Tam tikros medžiagos netgi gali paskatinti klientus instinktyviai ištiesti ranką ir paliesti jūsų gaminį, taip priartindamos jus vienu žingsniu prie pardavimo.
Pavyzdys yra skardinė pakuotė. Lygioje medžiagoje skardos grožis derinamas su plieno tvirtumu, patraukiantis dėmesį net ir perpildytoje lentynoje.
Medžiaga
Yra daug pakavimo medžiagų pasirinkimų, kurių kiekviena turi įtakos estetikai ir praktiškumui.
Pavyzdžiui, aliuminio pakuotės yra atsparios korozijai ir dažniausiai naudojamos kosmetikos gaminiams, tokiems kaip kremai ir losjonai, kaip tvari plastiko alternatyva.
Svoris
Svoris yra dar vienas svarbus veiksnys. Jei jūsų produktai yra per sunkūs, tai padidins pristatymo ir siuntimo išlaidas. Ir atvirkščiai, jei jie yra per lengvi, klientai gali juos suvokti kaip pigius arba nekokybiškus.
Praktiškumas
Atsižvelkite į savo pakuotės praktiškumą. Ar lengva atidaryti ir išmesti? Dizaino trūkumai gali turėti įtakos produktų apžvalgoms ir pardavimui. Prototipų naudojimas gali padėti išvengti šių problemų, ypač jei tyrinėjate pagal užsakymą pagamintas skardos paslaugas.
Dažni pakuočių dizaino spąstai
Tam tikri pakuotės dizaino pasirinkimai gali neigiamai paveikti pardavimą ir nuvilti klientus. Užuot sustiprinę jūsų prekės ženklą, jie gali susilpninti jūsų padėtį rinkoje. Štai keletas spąstų, kurių reikia vengti:
Silpna medžiaga
Įsitikinkite, kad jūsų pakuotė yra tvirta. Neryški arba prastai suprojektuota pakuotė gali būti pažeista arba išsiliejusi. Visada išbandykite pakuotę naudodami pavyzdinę paslaugą, kad nustatytumėte problemas prieš išleidžiant į rinką.Dėl prastai suprojektuotos pakuotės klientai gali būti atsargūs dėl produkto kokybės.
Tuščia vieta
Dydis svarbu pakuotėje. Klientai nemėgsta tuščios vietos ir skųsis, jei ras prekę pusiau pilną. Tačiau svarbiausia yra pusiausvyra. Skystiems produktams įsitikinkite, kad jie neišsilieja atidarius.
Išlaidų mažinimas
Nors svarbu sumažinti išlaidas, pakuočių mažinimas gali lemti prastesnės kokybės produktą ir pakenkti jūsų prekės ženklo reputacijai. Atminkite, kad pakuotės reklamavimas daro pakuotę neatsiejama produkto dalimi, ypač norint išpakuoti.
Neteisingas jūsų produkto pasirinkimas
Pasirinkus netinkamą produkto pakuotę, gali pakenkti. Pavyzdžiui, nors tvari pakuotė yra protingas pasirinkimas, turite pasirinkti tinkamą medžiagą. Kartonas puikiai tinka ekologiškiems gaminiams, bet aliuminis gali būti geresnis kosmetikai.
Prastas tvarumas
Įsitikinkite, kad jūsų pakuotė atitinka tvarumo standartus. Klientai vis labiau renkasi ekologiškus prekių ženklus ir gali atsisakyti produktų, kurie neatitinka jų vertybių.
Pakuotės dizaino svarba
Dabar, kai suprantate pakuočių reklamavimą, pagrindinius dizaino veiksnius ir įprastas klaidas, panagrinėkime pakuotės dizaino svarbą. Kaip tai veikia jūsų prekės ženklo ir įmonės sėkmę?
Susisiekite su savo auditorija
Veiksminga rinkodara padeda klientams nuspręsti įsigyti jūsų produktą. Tinkamas pakuotės dizainas atkreipia dėmesį į jūsų auditoriją, patraukia jos dėmesį ir pateikia pagrindinę informaciją apie produktą. Jis paverčia bet kokį konteinerį galinga rinkodaros platforma.
Sukurkite geriausią išpakavimo patirtį
Puikus pakuotės dizainas gali sukurti neįtikėtiną išpakavimo patirtį ir produkto atidarymą paversti įvykiu. Išpakavimo vaizdo įrašai daro didelę įtaką socialinei žiniasklaidai, nes 62 % žiūrinčiųjų tiria produktus, kuriuos ketina įsigyti.
Taip pat daugėja išpakuojamo turinio. 2013 m. išpakuojamų vaizdo įrašų skaičius išaugo 50%, o peržiūrų skaičius tais pačiais metais padidėjo 57%.
Nėra jokių abejonių, kad tai yra galingas rinkodaros įrankis. Tačiau kaip maksimaliai išnaudoti turinio išpakavimą? Viskas priklauso nuo tobulos produkto pakuotės pasirinkimo ir sukūrimo. Tik tada galite pradėti galvoti, kaip išpakavimo vaizdo įrašą padaryti kūrybišką, patrauklų ir naudingą klientams.
Pasinaudokite sezoniniais išpardavimais
Jei dirbate elektroninės prekybos pramonėje, žinote, kad pardavimai vyksta banguotai, o ištisus metus būna tiek aukštų, tiek žemiausių. Kaip čia gali padėti tinkamas pakuotės dizainas?
Piko metu, pavyzdžiui, šventiniu laikotarpiu, galite pritaikyti savo pakuotės dizainą, kad užtikrintumėte didžiausią poveikį.
Tai gali apimti vaizdų keitimą arba net riboto leidimo pakuotės su pasiūlymais pateikimą klientams svarbiausiuose taškuose ištisus metus. Visa tai gali susieti su jūsų bendro pakuotės dizainu.
Tobulos pakuotės kūrimas
Turėdami visus statybinius blokus, dabar esate pasirengę sukurti tobulą savo gaminio pakuotę. Kokių veiksmų reikia imtis?
Raskite tinkamą pakavimo įmonę
Visų pirma, labai svarbu pasirinkti tinkamą pakavimo įmonę. Tinkama įmonė padės rasti tobulą jūsų gaminio pakuotę, atitinkančią kokybės standartus ir nuostabiai atrodančią lentynose ar internete. Prieš įsigydami įmonę, būtinai peržiūrėkite apžvalgas ir atvejų tyrimus.
Pasirinkite savo bazinę pakuotę
Suradę tinkamą įmonę, galėsite pasirinkti pageidaujamą pakuotę. Galima rinktis iš daugybės stilių, formų ir medžiagų.
Prieš galutinai pasirinkdami apsvarstykite kiekvienos parinkties stipriąsias ir privalumus. Jei įmanoma, naudokite pavyzdinę paslaugą. Tai leidžia nustatyti, ar metalinė talpykla, skarda ar kartoninis vamzdelis yra tinkamas jūsų gaminio pasirinkimas, tyrinėjant viską nuo dydžio iki vidinės medžiagos ir bendros kokybės.
Naršykite tinkinimo parinktis
Tinkamo paketo pasirinkimas dažnai yra tik dizaino kelionės pradžia. Galite eiti toliau, kad įsitikintumėte, jog jūsų produktas išsiskirtų patraukliu galutiniu pristatymu. Lengviausias būdas pritaikyti skardą yra etiketė. Galite pasirinkti etiketę, kuri puikiai tinka jūsų produktui, nuo vaizdų iki šrifto ir formos. Visi šie elementai gali susijungti ir sukurti laimėjusį, klientus konvertuojantį paketą.
Pakuotės dizaino DUK
Kas yra pakuotės dizainas?
Pakuotės dizainas yra vieta, kur forma, spalva, medžiaga, vaizdai, informacija ir kiti dizaino elementai sklandžiai persipina, kad būtų sukurta tobula bet kokio produkto pakuotė. Tai puikus rinkodaros, reklamos ir pardavimo derinys.
Kokie yra pagrindiniai novatoriško pakuotės dizaino elementai?
Spalvos, vaizdai, tipografija ir formatas plačiai laikomi pagrindiniais pakuočių dizaino elementais.
Kokie yra pakuotės dizaino pavyzdžiai?
Yra begalė išskirtinio pakuotės dizaino pavyzdžių, kurie pakeitė rinkodaros pasaulį. Vienas iš pavyzdžių – Coca-Cola, kuri savo gaminių pakuotėms pasirinko unikalią formą, kuri dešimtmečius buvo prekės ženklo sinonimas. Kita vertus, „Apple“ yra minimalistinio pakuočių dizaino meistras.
Ar jums reikia profesionalaus pakuotės dizainerio?
Jei ruošiatės pristatyti naują produktą, apsvarstykite galimybę pasinaudoti profesionalia pagal užsakymą pagaminta pakuotės dizaino paslauga. Tai gali padėti sukurti visiškai unikalią jūsų prekės ženklui pakuotę ir išsiskirti iš konkurentų. Tiesiog pagalvokite, ar papildomos išlaidos užtikrins tinkamą IG, ar galite pasiekti tokį patį poveikį naudodami etiketes.
Jei norite sužinoti daugiau apie savo pakuotės dizaino tobulinimą, susisiekite su mūsų komanda. Jie mielai jums padės.