Sužinokite, kaip patobulinti savo kosmetikos pakuotę

Gyvenimo būdo pramonė pastaraisiais metais patyrė didelį augimą. Pasaulyje vien grožio sektorius generuoja daugiau nei 80 mlrd. Entuziastingi klientai nekantrauja įsigyti visų įmanomų kosmetikos gaminių – nuo senatvę naikinančių veido kremų iki prabangių drėkinamųjų ir plaukų priežiūros priemonių, prisotintų bambuko aliejumi.
Jei prekiaujate grožio produktais, yra pasiruošusi auditorija, kuri laukia, kol galės nusipirkti. Tačiau didelė paklausa reiškia ir aršią konkurenciją.
Štai kodėl labai svarbu naudoti visas turimas priemones, kad jūsų kosmetikos gaminys išsiskirtų tiek internete, tiek parduotuvių lentynose.
Šiame vadove pasigilinsime į viską, į ką reikia atsižvelgti kuriant pakuotę. Laimėkite išpardavimą, pranokkite konkurenciją ir dominuokite rinkoje.
1 pamoka: pakuotė parduodama
Jei vis dar skaitote, greičiausiai patenkate į vieną iš dviejų kategorijų: arba jau parduodate arba valdote kosmetikos gaminius ir norite išplėsti savo rinkos dalį, arba ruošiatės pristatyti savo pirmąjį kosmetikos gaminį šurmuliuojančioje pasaulio pramonėje.
Nepaisant to, pakuotė yra svarbiausia.
Tinkama pakuotė padės:
-
Sužavėkite savo klientus
-
Padidinkite savo prekės ženklą
-
Vogti klientus iš konkurentų
-
Sulauk teigiamų reakcijų
Atminkite, kad klientai nori nesudėtingo pirkimo proceso. Jie nenori valandų valandas sijoti begalinius produktų sąrašus. Kuo lengviau jiems tai padarysite, tuo didesnė tikimybė, kad jie pirks. Panašiai jie nenori lyginti daugybės prekių ženklų kiekvieną kartą apsipirkdami. Jie ieško to, kurį myli ir gali laikytis, jį perka pakartotinai.
Labiau už viską klientai yra įpročiai. Išsaugoti esamą klientą yra ekonomiškiau nei įsigyti naują. Tačiau, kad galėtumėte pasikliauti lojalių klientų baze, turite užsitikrinti pirmąjį pardavimą. Čia atsiranda pakuotė.
2 pamoka: Žmonės sprendžia apie knygą pagal jos viršelį
Kad ir kaip norėtume tikėti, kad žiūrime toliau nuo pirmojo įspūdžio, įrodymai rodo ką kita:
-
Įdarbinimo agentūros kiekvienam CV skiria vos šešiasdešimt sekundžių.
-
Darbdaviai per penkias minutes nusprendžia, ar nori jūsų į savo komandą.
-
Klientai priima sprendimus dėl pirkimo pagal jūsų pakuotę.
Štai kodėl labai svarbu suprasti pakavimo tendencijas, atpažinti pagrindines savybes ir ištirti naujoviškas galimybes.
Galbūt turite fantastišką produktą, pavyzdžiui, odos kremą, dėl kurio šešiasdešimtmetis žmogus atrodo keturiasdešimties. Tačiau tai nebus svarbu, nebent jūsų pakuotė perduos tinkamą žinią.
3 pamoka: Jūs negalite laimėti visų
Joks produktas nėra tikrai universalus. Visada atsiras klientų, kurie nepirks jūsų produkto, kad ir kaip bandytumėte juos įtikinti.
Taip gali būti dėl to, kad tai neatitinka jų asmenybės, išvaizdos ar biudžeto. Panagrinėkime pavyzdį kosmetikos pasaulyje.
Galbūt parduodate puikų drėkinamąjį kremą, kuris, nepaisant jo privalumų, yra gana tirštas ir sunkus. Jei taip, tai nepatiks žmonėms, turintiems spuogų, nes užkimš jų poras ir gali atsirasti spuogų. Jis patiks tiems, kurie neturi riebios odos ir yra šio konkretaus produkto auditorijos asmenybė.
Kai suprasite savo tikslinę auditoriją, galite sukurti pakuotę, kuri jai patinka. Ar parduodate raukšlių kremą moterims nuo 50 metų? Jei taip, jūsų produktas turi būti lengvai atidaromas ir lengvai pasiekiamas, nes 43 % vyresnių nei 65 metų suaugusiųjų turi bent vieną negalią.
Netgi tokios dizaino detalės kaip spalva, forma ar tekstūra gali padaryti jūsų produktą patrauklesnį tam tikriems klientams, o kitiems – mažiau.
4 pamoka: originalumas yra pervertintas
Jei dirbate rinkodaros ar dizaino srityje, noras sukurti ką nors visiškai originalaus gali būti didžiulis. Tačiau tai taip pat gali būti priešinga.
Tyrinėkite rinką ir pamatysite, kad daugelis grožio produktų turi panašią estetiką. Tam yra priežastis: tai veikia. Grožio prekės dažnai būna baltos arba šviesios spalvos, nes šie atspalviai byloja apie higieną, švarą ir ateitį. Prabangios prekės yra juodos pakuotėse, nes ta spalva asocijuojasi su elegancija ir aukšta kokybe.
Taigi galite sukurti visiškai šviežią, naują ir įdomią grožio pakuotę. Tačiau tai gali nelaimėti jūsų klientų bazės. Nors klientai teigia norintys naujų idėjų, jie trokšta pažįstamo. Todėl per daug nukrypti nuo projektavimo normų yra rizikinga ir gali nepasiteisinti.
Čia yra pusiausvyros veiksmas. Naudokite subtilias detales, pvz., šriftą, vaizdus ir formą, kad išsiskirtumėte išsaugodami kitas funkcijas, kad klientai nemanytų, kad jūsų produktas yra netinkamas.
5 pamoka: vieta, vieta, vieta
3 pamoka buvo skirta suprasti tikslinę auditoriją, įskaitant jų pirkimo įpročius ir tai, kur jie greičiausiai pirks jūsų produktus.
Jie gali pirkti jūsų produktus:
-
Jūsų svetainėje
-
Prekybos centre
-
Boutique grožio parduotuvėse
Kiekvienas pasirinkimas lems skirtingus sprendimus dėl pakuotės dizaino. Jei parduodate internetu, jūsų pakuotė turi puikiai atrodyti nuotraukose ir vaizdo įrašuose, kurie rodomi jūsų svetainėje. Jei jis yra prekybos centre, būtų naudingas dizainas su lytėjimu. Arba, jei parduodate mažuose butikuose, viskas priklauso nuo asmenybės ir asmeninio prisilietimo.
6 pamoka: apibrėžkite, kas esate
Žinome, kad nenorite to girdėti, bet skirtumas tarp jūsų produkto ir jūsų pagrindinio konkurento pasiūlymo tikriausiai... nėra reikšmingas. Galų gale, grožio gaminiuose yra ribotas ingredientų skaičius. Turint tai omenyje, klientai greičiausiai neperka iš jūsų, nes jūsų produktas turi unikalų X faktorių.
Greičiausiai taip yra todėl, kad jiems patinka jūsų prekės ženklas, kas jūs esate ir jūsų pranešimai. Jei esate patyręs profesionalas, tikriausiai jau turite aiškią prekės ženklo žinią. Jei tik pradedate, tai gali būti sudėtingesnė.
Ar tu:
-
Ekologiškai sąmoningas?
-
Draugiškas gyvūnams?
-
Itin novatoriškas?
-
Autentiškai prabangus?
-
Insta vertas?
Kai nuspręsite, kas esate, galite tai panaudoti gaminio pakuotei formuoti. Papasakokite apie viską, pradedant žinutėmis ir baigiant dizaino schema. Tai labai svarbu kuriant konvertuojančią pakuotę.
7 pamoka: kai kurios tiesos yra didesnės už kitas
Tai niuansuota koncepcija. Nuo mažens vaikai mokomi, kad tiesa yra absoliuti.Tačiau rinkodaros pasaulyje viskas yra kiek kitaip.
Čia yra jūsų prekės ženklo tiesa. Tai yra jūsų svetainės pagrindiniame puslapyje ir puslapyje „Apie“ esantis pranešimas, pvz.:
TIKRAS JAUNYSTĖS FONTANAS
Arba
"Mes pradėjome savo verslą, kad pakeistume pasaulį ir padėtume kiekvienam iškelti savo vidinį grožį į paviršių. Nuo to laiko nepaprastai išaugome, įgijome nuostabią klientų grupę, kuri pasitiki ir dievina mūsų kosmetiką. Mes orientuojamės į tik natūralių ingredientų naudojimą kosmetikoje, nes tikime..."
Visa tai gali būti tiesa, bet tai nėra tokia galinga kaip socialinė tiesa. Štai jūsų klientų ir klientų pasakojama istorija:
„Nuostabu, rezultatus pamačiau jau po vienos dienos!
Arba
"OMG, šis veido kremas yra neįtikėtinas."
Klientai pasitiki šia tiesa labiau nei jūsų rinkodaros komandos žodžiu. Štai kodėl 80 % klientų ieškos atsiliepimų prieš įsipareigodami įsigyti produktą internete.
Taigi, kaip galite tai panaudoti, kad sustiprintumėte savo kosmetikos pakuotės prekės ženklo galią?
Pirma, jei naudojate peržiūros platformą, pvz., „Trustpilot“ ar „Feefo“, kur nors ant pakuotės galite įdėti pasitikėjimo ženklelį. Arba netgi galite naudoti kliento citatą kaip savo pranešimų dalį.
Nepamirškite, graži pakuotė taip pat užtikrins, kad jūsų produktas pritrauks influencerius. Kosmetikos pasaulyje nėra didesnės tiesos nei žmogaus, turinčio milijonus sekėjų „Instagram“ tinkle, pritarimas.
8 pamoka: Aukšta kokybė – viskas
Galiausiai, jūsų dizainas bus nieko vertas, jei nėra kokybės standartų. Jei jūsų pakuotė nutekėjo, sunkiai atidaroma arba tuščia vieta, klientai greitai suabejos, ar yra geresnės alternatyvos. Vėlgi, nesvarbu, koks puikus produktas. Prasta pakuotė sukelia neigiamus atsiliepimus, todėl prarandami pardavimai. Štai kodėl jums reikia investuoti į dėžutes ar konteinerius, kurie atitinka visus stiliaus ir praktiškumo langelius.
Turint visa tai tvirtai galvoje, atrodo, kad esate pasirengęs grožėtis grožio pramone, naudodamiesi tobula jūsų produkto pakuote.
Atminkite, kad pirmiausia reikia pasirinkti tinkamą skardą, butelį ar vamzdelį. Jei jums reikia pagalbos arba norite ištirti pagal užsakymą pagamintos pakuotės pasiūlymą, nedvejodami susisiekite su mūsų komanda. Jie mielai jums padės.
Šį mėnesį būtinai peržiūrėkite ir 2 dalį mūsų kosmetikos pakavimo vadovo:
Pagrindiniai puikaus kosmetikos pakuotės dizaino elementai