Ar klientai tikrai mėgsta tvarią pakuotę ? sužinokime

Jei vadovaujate mažam verslui, galite manyti, kad jūsų klientai nori pirkti produktus tvariose pakuotėse.
Ir tu būtum teisus.
73% vartotojų teoriškai yra pasirengę keisti savo vartojimo įpročius. Bet „teoriškai“ čia daro daug sunkaus kėlimo. Klientai yra pasirengę įsipareigoti keistis, bet ne savo:
- Pinigai
- Gerovė
- Gyvenimo būdas
Klientai nori padėti išsaugoti planetą, bet nenori dėl to kentėti.
Be to, jei esate aktyvus socialinėje žiniasklaidoje, galbūt pastebėjote augančią tendenciją, kai klientai klausia, kodėl jie turėtų keistis, kai mano, kad korporacijos ir įmonės yra pagrindiniai kaltininkai dėl gresiančios aplinkos krizės. Po Kalifornijos gaisrų interneto vartotojai greitai suabejojo, ar dėl to kalti turtingi namų savininkai. Tokios įžymybės kaip Kardashianai buvo apšaukti dėl vandens limitų viršijimo rajone.
Žinia aiški: klientai vis labiau nusivilia prekių ženklais, reikalaujančiais pakeisti gyvenimo būdą, o milijonieriai ir milijardieriai tęsia savo prabangius kelius, skraidydami privačiais lėktuvais į klimato konferencijas. Plačiajai visuomenei veidmainystė yra akivaizdi.
Taigi, kaip tai paveiks smulkaus verslo savininkus? Keista, kad tai tiesiogiai susiję su jūsų pakuotės pasirinkimu.
Pasigilinkime į liūdnai pagarsėjusį tvarios pakuotės pavyzdį, kuriuo klientai nesijaudina.
Liūdnai pagarsėjęs pririštas kepuraitė
Jei šiandien nusipirksite plastikinį butelį, greičiausiai rasite dangtelį, pritvirtintą plastikine juostele. Idėja paprasta: jei dangtelis liks pritvirtintas, jis bus perdirbtas kartu su buteliu, sumažinant atliekų sąvartynuose ir vandenynuose.
Deja, klientai nepatenkinti šiuo pakeitimu. Daugeliui 70,7 % nepatinka pririšti dangteliai ir tik 32 % pritaria teisiniam šio dizaino įgaliojimui.
Dar blogiau, kad dauguma apklaustų vartotojų netiki, kad pakeitimas labai paveiks aplinkos šiukšles.
Kodėl pasipriešinimas? Socialinių tinklų įrašai atskleidžia, kad net ir minimalus diskomfortas gali nutraukti sandorį. Dangtelis trukdo gerti ir gali erzinti, o kai kurie netgi tvirtina, kad tai kelia pavojų saugumui.
Tačiau tikroji problema yra ne diskomfortas. Klientai jaučiasi priversti priimti pokyčius, kurie pablogina jų gyvenimą, o turtingieji tęsia kaip įprasta. Jie suvokia, kad įmonės neatlieka savo vaidmens.
Kitoje apklausoje 62 % vartotojų nurodė, kad korporacijos yra labiausiai atsakingos už klimato kaitą, o asmenys buvo mažiausiai atsakingi.
Galite pamanyti, kad kaip mažas verslas, jūs nebūsite vertinamas taip pat, kaip dideli žaidėjai. Tai gali būti tiesa, tačiau pasirinkę tinkamus tvarius sprendimus galite išsiskirti ir netgi pranokti pagrindinius konkurentus.
Klientai žino, kad jų sprendimai daro poveikį aplinkai, ir nori, kad įmonės taptų ekologiškos.
Taigi, kaip pasirinkti geriausią savo produktų pakuotę?
Kokybė svarbi
Nėra jokio pasiteisinimo dėl tvarios pakuotės, kuri neatitinka kokybės standartų. Ji turėtų turėti teisę:
- Sandarumas
- Kreiptis
- Jėga
- Prieinamumas
Jei kokybės nėra, tai blogai atspindės jūsų produktą ir prekės ženklą. Priešingai seniems patarimams, klientai sprendžia apie knygą pagal jos viršelį. Dėl netinkamos pakuotės galite greitai įvertinti jūsų produktą.
Venkite tuščių pažadų
Didžiausias spąstas yra pasirinkti pakuotę, kuri atrodo tvari popieriuje, tačiau turi problemų. Ištirkite įvairias medžiagas ir jų tvarumo laipsnius.Sunkesnės pakuotės, tokios kaip stiklas, gali atrodyti ekologiškos, tačiau transportuojant padidėja anglies dvideginio išmetimas.
Praktiškumas yra raktas
Pagrindinė plastikinių juostų problema yra jų nepraktiškumas. Jie trukdo gerti, ir ekspertai sutinka, kad tai turėjo būti sprendžiama projektavimo etape. Įsitikinkite, kad jūsų pakuotę būtų lengva atidaryti ir pasiekti be diskomforto, kartu užtikrinant sandarų sandarumą.
Prieinamumo garantija
Kreditai ten, kur priklauso, plastikiniai raiščiai turi tam tikrą pasisekimą. Asmenims, sergantiems dispraksija ir aklumu, šis dizainas buvo naudingas, nes jie galėjo išvengti vokų praradimo. Tačiau kurkite mažumai, nepaisydami daugumos. Tinkamo dizaino pakuotės gali būti prieinamos ir patogios kiekvienam.
Padarykite tai gražiai
Jūsų pakuotė yra gaminio dalis. Tai gali padaryti skirtumą tarp praleisto pardavimo ir didelio laimėjimo. Tvari pakuotė neturi būti negraži. Jis gali būti drąsus ir gražus, su nuostabiu dizainu, kurį mėgsta klientai.
Išlaikykite protingas išlaidas
Klientai mokės daugiau už tvarumą, tačiau yra riba. Vidutiniškai jie mokės 10% papildomai už ekologišką produktą. Viskas, kas viršija tai, ir jie gali ieškoti kitur. Rinkitės ekologišką pakuotę, kurią galite įsigyti už tinkamą kainą ir kokybę.
Esmė: Įmonėms svarbu ne tik pasirinkti bet kokią tvarią pakuotę, bet ir pasirinkti tinkamą tvarią pakuotę. Jei jūsų pasirinkimas neatitinka net labiausiai aplinką tausojančių klientų reikalavimų ir lūkesčių, jie gali visiškai atsisakyti jūsų produkto.