Ekologiška pakuotė yra labai svarbi FMCG įmonėms
Neseniai atliktas tyrimas parodė, kad tarp pirmaujančių greito vartojimo prekių (FMCG) įmonių labai pasikeitė aplinkai draugiškesnės pakuotės. Tyrimas rodo, kad dauguma įmonių yra labai linkusios naudoti popierines medžiagas, tokias kaip kartoninės dėžės ir cilindrinės kartoninės talpyklos.
Kas yra FMCG įmonės?
Greitai judančios vartojimo prekės (FMCG), taip pat žinomos kaip plataus vartojimo supakuotos prekės (CPG), yra produktai, kurie parduodami greitai ir palyginti maža kaina. Šie produktai pasižymi dideliu apyvartumu ir greitai suvartojami. Įprasti pavyzdžiai yra trumpalaikiai namų apyvokos daiktai, kosmetika ir tam tikri maisto produktai. FMCG sektorius apima platų žinomų prekių ženklų spektrą, įskaitant:
- Nestle
- Unilever
- Kraft Heinz
- L'Oréal
- Danone
- Colgate-Palmolive
Kodėl ekologiška pakuotė yra gyvybiškai svarbi FMCG prekių ženklams?
Remiantis Aquapak Polymers atlikta apklausa, du trečdaliai įmonių netinkamų tvarių pakavimo sprendimų riziką įvertino kaip „didelę“. Be to, daugiau nei 75 % iš 100 apklaustų įmonių išreiškė susirūpinimą dėl galimos žalos jų prekės ženklo įvaizdžiui. Nors įmonės pripažino, kad nėra visiškai įsipareigojusios panaikinti plastiko naudojimo, daug dėmesio buvo skiriama bendro poveikio aplinkai mažinimui. Sprendimus priėmėjai įvardijo logistiką, veiklos efektyvumą ir medžiagas kaip esminius veiksnius, turinčius įtakos pakuočių tvarumui. Tyrimas pabrėžė tvarios pakuotės, kaip esminės įmonės sėkmės istorijos sudedamosios dalies, svarbą.
Tiek mažos, tiek didelės įmonės, norinčios priimti tvarius pakavimo sprendimus, turi daugybę galimybių, įskaitant:
- Aliuminis
- Skardos plokštelė
- Kartonas
- Biologiškai skaidus kraftpopierius
- Ir daugiau
Optimali tvari pakuotė ne tik perteikia aiškią žinią, bet ir žymiai sumažina prekės ženklo anglies pėdsaką. Tam tikros pakavimo medžiagos, pvz., kartonas, yra lengvos, todėl sumažėja anglies dvideginio emisija, atsirandanti dėl logistikos operacijų. Tai taip pat padeda sumažinti plastiko taršą ir rūpinasi aplinką tausojančiais vartotojais. Šis apreiškimas atsiranda po to, kai kelios įmonės pripažįsta, kad jos nepasieks savo tvarios pakuotės tikslų per numatytą laikotarpį.
Kodėl įmonės negali pasiekti savo tikslų?
Tvarumo tikslai siekia 2000-ųjų pradžią, todėl sprendimus priimantiems asmenims sunku numatyti galimas kliūtis. Pramonės ekspertai numatė, kad 2021 m. įmonės pradės nesilaikyti 2025 m. Nuo tada „PepsiCo“, „Unilever“ ir „Colgate-Palmolive“ pareiškė, kad nepasieks savo ambicingų tikslų. Priežastys:
- Pasitikėjimas plastiku
- Nepakankamas perdirbimas
- Ribota pakartotinio naudojimo infrastruktūra
Įmonės dabar atideda savo tikslus bent iki 2030 m. Organizacijos greitai priėmė tokius terminus kaip „be plastiko“ ir „100 % perdirbamas“, kai suprato jų populiarumą tarp tikslinių vartotojų. Deja, šios rinkodaros frazės buvo įgyvendintos prieš jas nuodugniai išnagrinėjus ir nesupratus. Pramonės analitikai taip pat nurodo biurokratines kliūtis, tokias kaip pramonės ir vyriausybių bendradarbiavimo stoka planuojant ekologiškas iniciatyvas, kaip dar vieną įmonių trūkumų priežastį.
Ką įmonės turėtų daryti dabar?
Nors lengva kritikuoti įmones dėl pernelyg ambicingų tvarumo tikslų, jos vis dėlto sugebėjo padaryti teigiamą poveikį. Šie tikslai paskatino naujus įsipareigojimus ir investicijas į tvarią praktiką, turinčią plataus masto pasekmių.Dabar įmonės turi nubrėžti geriausią kelią į priekį, kartu nustatydamos realius ir pasiekiamus tvarios pakuotės tikslus. Pirmas žingsnis? Nustatyti geriausią produktų, tokių kaip kosmetikos ir maisto pakuotės, tiekėją. Jei norite sužinoti daugiau, susisiekite su mūsų komanda šiandien. Mūsų ekspertai pasiruošę padėti jums pereiti prie ekologiškesnės ir šviesesnės ateities.