Sužinokite 10 gudrybių, kaip sužavėti klientus savo gaminio pakuote

Numatomas skaitymo laikas: 3 min
Bespoke sweet packaging with a cardboard selection box

Tinkamo pakuotės dizaino pasirinkimas visada yra pagrindinė užduotis ruošiant rinkai naują produktą. Kodėl tai yra? 

Dizainas, stilius, išvaizda, forma, spalva ir dydis turi įtakos nustatant, ar klientas pasirenka jūsų gaminį, ar ne. Žmonės knygą renkasi pagal viršelį, o 7 iš 10 klientų rinksis produktą pagal pirmąjį įspūdį. 

Turėdami tai omenyje, panagrinėkime 10 pakuotės dizaino veiksnių, kurie padės jūsų produktui užkariauti bet kokią auditoriją. 

1. Logotipas 

Pirmiausia pagalvokite apie savo logotipą. Tai tikriausiai pirmoji detalė, kurią pastebės klientas. Štai kodėl jums reikia skirti laiko kurdami logotipą, kuris patiktų jūsų tikslinei auditorijai ir padėtų jūsų produktui išsiskirti. Gerai pagalvokite, kaip naudojate spalvas ir šriftą, taip pat vaizdus, ​​kurie naudojami kaip logotipo pagrindas. Atminkite, kad logotipas daug labiau įsimenamas, palyginti su įmonės, su kuria klientas bendravo pirmą kartą, pavadinimu. 

2. Personalizavimas

Klientai nori pirkti produktus, kurie atrodo labiau suasmeninti ir būdingi jiems. Yra daug būdų, kaip galite pridėti tokio lygio suasmeninimą. Pavyzdžiui, galbūt norėsite įtraukti asmeninę pastabą savo klientams ir klientams. Tai gali tiesiog pasakyti ačiū arba suteikti jiems atlygį už jūsų produkto pasirinkimą. Dėl visko panašaus jūsų gaminys ir pakuotė dar labiau išsiskirs. 

3. Spalva 

Trumpai paminėjome spalvą, susijusią su logotipu, rodomu ant pakuotės. Tačiau svarbu pabrėžti, koks svarbus yra tinkamas spalvų pasirinkimas. Iš tiesų, kai kurie tyrimai rodo, kad spalva yra svarbiausia pakuotės dizaino ypatybė ir dėl to bus nedelsiant priimtas sprendimas dėl jūsų gaminio. Skirtingos spalvos gali pakeisti ne tik produkto, bet ir bendro prekės ženklo suvokimą. 

4. Tyrimas

Kai pristatote produktą, svarbu atidžiai ištirti auditoriją ir rinką. Prieš paleidžiant į rinką arba investuojant į naują esamo produkto, kurį jau parduodate, pakuotę, rekomenduojame peržiūrėti kuo daugiau duomenų. Be to, turėtumėte ištirti savo konkurentus. Kai suprasite, kaip jūsų pagrindinė konkurentė elgiasi rinkoje, galite nuspręsti, ar vadovautis jais, ar visiškai ištirti naują kryptį. 

5. Unikalumas 

Jei jūsų produktas atrodo ir jaučiasi unikalus, daug didesnė tikimybė, kad jis turės įtakos klientams, perkantiems jūsų parduodamus produktus. Pavyzdžiui, galbūt norėsite investuoti į pakuotes pagal užsakymą. Pagrindiniai individualių sprendimų privalumai yra tai, kad jie suteikia aukščiausios kokybės pojūtį ir dizainą, kuris puikiai tinka aukščiausios klasės auditorijai arba jei norite parduoti savo produktus už didesnę kainą.

Galite sukurti pakuotę su daugybe patrauklių funkcijų, įskaitant:

  • Spausdinti dangčiai
  • Reljefinis interjeras
  • Spalvoti vaizdai
  • Unikalios formos

6. Susirašinėjimas 


Nepatekkite į spąstus, kad jūsų produktas taptų paslaptimi. Nors tai gali sukelti viliojančią ir įtikinamą partizaninės rinkodaros strategiją, ji nebus tinkama daugeliui produktų. Klientams patinka tiksliai žinoti, ką jie perka, ypač jei anksčiau nieko neužsakinėjo iš jūsų įmonės. Taigi jūsų ženklinimas ir bendras dizainas turėtų padėti klientams geriau suprasti atitinkamą produktą.Taip pat galite jį naudoti norėdami sukurti pagrindinį suvokimą apie savo verslą ir bendrą prekės ženklą. 

7. Taikykite 

Įsitikinkite, kad pasirinkote dizainą, kuris konkrečiai atitinka jūsų tikslinę auditoriją. Pavyzdžiui, jei tyrinėjate įvairius tvarios pakuotės tipus, svarbu pasirinkti medžiagą, kuri patinka jūsų vartotojams. Pavyzdžiui, kartoniniai vamzdžiai plačiai vertinami kaip palankiausias pasirinkimas ekologiškiems vartotojams. Kiti klientai gali teikti pirmenybę skardinei pakuotei, nes tai rodo prabangą ir kokybišką sprendimą. 

8. Vaizdai 

Sako, kad paveikslėlis vertas tūkstančio žodžių, o rinkodaros pasaulyje tai absoliuti tiesa. Nuotrauka padarys jūsų produktą patrauklesnį ir pasiūlys pagrindines idėjas apie jūsų prekės ženklą. Tai taip pat gali reikšti, kad jūsų pakuotė tampa kažkokiu kolekcionieriumi. Daugybė prekių ženklų naudojo vaizdus, ​​​​norėdami paprastus pakavimo sprendimus paversti būtinu pirkiniu. 

9. Naršykite tendencijas 

Pakavimo tendencijos keičiasi ištisus metus. Pavyzdžiui, šventiniu laikotarpiu pirkėjai dažniau perka gaminius su šventinio dizaino pakuotėmis. Kodėl taip yra? Na, paprastai, šventinis dizainas džiugina klientus ir primena Kalėdas. Nors jums vis dar reikia skirti laiko ir ištirti galutinį dizainą, tinkama šventinė pakuotė gali lengvai pagerinti jūsų įmonės pardavimus. Tai irgi ne tik Kalėdos. Vasarą savo dizainui galite naudoti šiltesnes spalvas, kad jos atitiktų sezoną. Arba galite tyrinėti įvairias formas, kad atitiktų svarbiausias progas, pavyzdžiui, kiaušinio formos pakuotę per Velykas. 

10. Būkite žalias

Galiausiai šiandien kaip niekad svarbu, kad įmonės pasiektų tinkamus tvarumo standartus. Kaip jau galėjote atspėti, produkto pakuotės dizainas čia turi įtakos. Atidžiai rinkitės medžiagas, kad sukurtumėte geriausią įspūdį. Pavyzdžiui, aliuminio pakuotė tapo populiari plastiko alternatyva kosmetikos pramonėje. Skirtingai nuo plastiko, aliuminio pakuotes galima pakartotinai panaudoti daugybę kartų. Europoje bendras pasirinkimas yra kompostuojamos pakuotės. Turime pramoninių kompostuojamų stovimų maišelių, puikiai tinkančių įvairiems produktams, įskaitant miltelius, saldainius, kavą ir arbatą. 

Tikimės, kad šis vadovas padės atskleisti tikrąją nuostabaus pakuotės dizaino galią. Jei norite sužinoti daugiau, nedvejodami susisiekite su mūsų pardavimų komanda. Jie visada padės atrasti tobulą jūsų produkto pakuotę.


tau taip pat gali patikti Peržiūrėti visus

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Get ready for the upcoming sales season.

Festive packaging deliveries

Spread Festive Joy and Craft Marketing Magic with Holiday Packaging

Uncover the secrets to exceptional Christmas packaging.

Collection of sustainable packaging surrounded by Halloween decor