Sužinokite, kaip sukurti prieinamą kosmetinę pakuotę

Numatomas skaitymo laikas: 2 min
Cosmetic packaging

Remiantis naujausiais statistiniais duomenimis, 16% pasaulio gyventojų gyvena su tam tikra negalia, kuri turi įtakos jų gyvenimo kokybei. Tai yra 1,3 milijardo žmonių, o dėl neužkrečiamųjų ligų, tokių kaip vėžys ir diabetas, skaičius tik didėja.

Verslo požiūriu prasminga užtikrinti, kad jūsų produktai atitiktų šios auditorijos poreikius.

Jei parduodate tokius produktus kaip makiažas, odos kremas, lūpų dažai ar drėkintuvai, turite užtikrinti, kad jūsų kosmetikos pakuotės dizainas būtų empatiškas.

Kaip jums tai pavyksta?

Tyrinėkite savo auditoriją

Pirma, svarbu ištirti savo tikslinę auditoriją. Sužinokite kiek įmanoma daugiau apie tai, kas jie yra ir ko jie ieško iš jūsų verslo. Gali būti, kad prieinamas pakuotės dizainas gali iš karto išspręsti problemas, kurias klientai jau turi dėl jūsų produktų.

Lengvai atidaromi dangčiai

Jei parduodate kosmetikos gaminius, suprantama, kad norite užtikrinti, kad dangčiai būtų sandarūs.

Tačiau čia yra pusiausvyros veiksmas. Nors svarbu vengti išsiliejimo ar panašių problemų, jei pakuotę atidaryti per sunku, tai atgrasys klientus ir gali sulaukti prastų atsiliepimų.

Galiausiai čia svarbiausia yra aukštos kokybės pakuotės produktas.

Tekstūra

Tekstūra yra svarbi, kai kalbama apie prieinamumą. Jūsų pirmoji mintis gali būti įtraukti tokį elementą kaip Brailio raštas į savo dizainą. Tačiau, nors tai dažnai vertinama kaip įprastas aklųjų pasirinkimas, tik 1% silpnaregių gali jį perskaityti. Be to, tekstūrą vis tiek galima naudoti kaip pritaikymo neįgaliesiems funkciją. Pavyzdžiui, daugelis kosmetikos įmonių naudoja iškilius simbolius ir formas, kad perteiktų pagrindinę informaciją akliesiems.

Tekstūra taip pat priklauso nuo to, ar kuriate visą paketą, kuris yra ergonomiškas. Apsvarstykite, ar medžiaga yra maloni liesti, ar gali sukelti jutimo problemų kai kuriems vartotojams.

Intuityvus dizainas

Galiausiai sutelkite dėmesį į intuityvaus dizaino kūrimą. Neužtenka išsirinkti ar sukurti lengvai atidaromą pakuotę. Klientai turėtų nedelsdami žinoti, kaip atidaryti jūsų gaminius tiesiog pažvelgę ​​į juos. Neaukokite praktiškumo siekdami naujovių.

Kaip matote, yra įvairių veiksnių, kurie lems, ar jūsų kosmetikos pakuotė yra prieinama.

2024 metais atliktas tyrimas atskleidė neatitikimą tarp empatiško dizaino vertės pripažinimo teoriškai ir panaudojimo praktikoje. Tyrimai rodo, kad komerciniai dizaineriai linkę apriboti jo naudojimą, o į tyrimus orientuotos komandos linkusios integruoti šį dizaino elementą holistiniu lygmeniu.

Prisijungę prie pastarosios grupės galite prisijungti prie visiškai naujos auditorijos ir užtikrinti, kad jūsų produktai būtų prieinami visiems.

„Tinware Direct“ turime fantastišką kosmetikos pakuočių asortimentą, specialiai sukurtą taip, kad būtų patogu naudoti ir lengvai prieinama. Tai apima mūsų unikalius „push-up“ pagrindo kartoninius vamzdelius. Klientai gali tiesiog paspausti pagrindą, kad atskleistų daugiau bet kokių viduje saugomų daiktų.

Arba galite išbandykite mūsų pagal užsakymą pagamintą pakavimo paslaugą. Sukurkite tobulą bet kokio produkto pakuotę su naujoviškomis pritaikymo neįgaliesiems funkcijomis.


tau taip pat gali patikti Peržiūrėti visus

Legal papers being signed

Kaip naujieji ES pakavimo taisyklės paveiks jūsų verslą ?

Sužinokite, kaip nauji ES pakuočių reglamentai paveiks jūsų verslą.

Cosmetic packaging

Sužinokite, kaip sukurti prieinamą kosmetinę pakuotę

Kurkite kosmetikos gaminius didžiausiai auditorijai.

Bespoke Christmas Packaging

Sužinokite, kaip suprojektuoti gražią kalėdinę pakuotę

Sukurkite nuostabią šventinę pakuotę bet kuriam produktui.