Padarykite savo kosmetikos pakuotes, neišdildomas parduotuvių lentynose

Antroje mūsų kosmetikos pakuotės dizaino vadovo dalyje mes gilinamės į esminius jūsų kosmetikos dizaino aspektus. Šiame skyriuje išsamiai apžvelgiami įvairūs dizaino elementai ir kaip jie gali paskatinti sėkmingą pardavimą.
Spalvos
Spalvos yra labai svarbios jūsų pakuotės dizainui. Spalvų psichologija ir tai, kaip mes suvokiame skirtingus atspalvius, daro didelę įtaką mūsų pirkimo sprendimams. Tai tiesa, nesvarbu, ar tai kartoninės dėžutės spalva, ar pirkimo mygtukas svetainėje.
Kalbant apie kosmetiką, spalvų pasirinkimas yra platus. Štai keletas populiarių variantų ir jų privalumų:
Juoda ir balta:
Daugelis kosmetikos prekių ženklų kaip pagrindinę pakuotės spalvą pasirenka juodą arba baltą.
-
Juoda spalva reiškia galią, prabangą, rafinuotumą ir eleganciją. Tai puikiai tinka aukščiausios klasės auditorijai, norinčiai investuoti į aukščiausios kokybės kosmetikos gaminius. Juoda spalva perteikia sėkmę ir sėkmę, suteikdama jūsų prekės ženklui tvirtą buvimą ir pademonstruodama pramonės lyderystę.
-
Balta spalva idealiai tinka minimalistiniam dizainui, žadinančiam eleganciją ir rafinuotumą. Jis gali būti naudojamas kaip pagrindinis sluoksnis, išryškinantis šviesesnes spalvas, tokias kaip mėlyna arba rožinė. Derinant juodą ir baltą, sukuriama nesenstanti spalvų schema, kurią naudoja daugybė kosmetikos prekių ženklų.
Rožinė arba violetinė:
Rožinė ir violetinė yra vienos dažniausiai kosmetikos pakuotėse naudojamų spalvų. Kodėl?
-
Rožinė spalva simbolizuoja meilę, grožį, romantiką ir moteriškumą. Nors vyrų grožio rinka plečiasi, pagrindinė auditorija išlieka moterys. Pasteliniai rožinės ir violetinės spalvos atspalviai taip pat suvokiami kaip raminantys ir taikūs.
-
Violetinė spalva reiškia turtus, prabangą ir honorarą. Tai taip pat prideda paslaptingumo elemento, kuris yra naudingas naujiems produktams.
Nors tai yra pagrindiniai kosmetikos spalvų pasirinkimai, yra daug kitų galimybių. Mėlyna ir žalia suteikia ramybę ir dažnai naudojamos vonios produktams. Neutralūs atspalviai arba žemės atspalviai, tokie kaip ruda, jungiasi su gamta ir natūraliais ingredientais.
Atminkite, kad šias spalvas galite derinti su originalia savo prekės ženklo tapatybe.
Šriftai
Turint daugiau nei pusę milijono šriftų, gali būti laikas ištirti naujas parinktis. Tačiau atminkite, kad jūsų pasirinkimas turės įtakos vartotojų suvokimui.
-
Norėdami perteikti rafinuotumą ir eleganciją, pasirinkite „Serif“ šriftus.
-
Norėdami patikti vyrų auditorijai, naudokite didžiąsias raides arba paryškintą šriftą, kad būtų stiprus, dominuojantis stilius.
Nepersistenk. Nors tinkamas šriftas siunčia tinkamą pranešimą, jis gali būti žalingas, jei jį sunku perskaityti. Prieš priimdami galutinį sprendimą, išbandykite keletą variantų. Produktų asortimento nuoseklumas padės padidinti klientų lojalumą.
Raštai
Raštai gali išryškinti jūsų kosmetiką pernelyg nenukrypstant nuo normos. Parinktys apima:
-
Geometrija
-
Minimalistinis
-
Art deco
-
Gėlių
-
Tradicinis
-
Natūralus
-
Abstraktus
Sąrašas tęsiasi ir galite derinti skirtingus modelius, kad sukurtumėte kažką unikalaus savo prekės ženklui. Su modeliais nėra teisingo ar neteisingo atsakymo. Bendradarbiaukite su dizaineriu, kad sukurtumėte geriausią savo prekės ženklo įvaizdžio ir pranešimo išvaizdą.
Forma
Jūsų pakuotės forma yra labiau ribota, atsižvelgiant į jūsų gaminį. Pavyzdžiui, kvepalai dažnai būna unikalių formų – nuo aukštakulnių iki mažų robotukų, skirtų išsiskirti perpildytose lentynose.
Naudodami standartines parinktis, pvz., drėkinamąsias priemones ir makiažą, stenkitės sukurti ergonomišką dizainą, kurį būtų lengva ir patogu laikyti. Liečiamas dizainas gali paskatinti klientus jį pasiimti ir priartinti juos prie pirkimo.
Medžiaga
Jūsų pasirinktos medžiagos daug ką pasako apie jūsų produktą ir prekės ženklą. Tai viršija praktiškumą. Pavyzdžiui, metalinės pakuotės puikiai tinka minimaliam dizainui, o kraftpopieriaus vamzdeliai perteikia gamtą, tvarumą ir aukštus ekologiškumo standartus. Štai kodėl kartonas yra pageidaujamas pakuotės pasirinkimas grožio klientams visoje Europoje.
Už stiliaus ribų
Tikimės, kad šis vadovas padės suderinti visas funkcijas, kad jūsų kosmetikos pakuotė atitiktų jūsų klientų lūkesčius.
Jei praleidote, peržiūrėkite mūsų vadovo 1 dalį:
Nuo idėjos iki kūrimo: sėkmės pamokos naudojant kosmetikos pakuotes
Norėdami gauti tolesnės pagalbos, mūsų komanda yra čia, kad padėtų jums sukurti tobulą kiekvieno produkto pakuotę.