Perėjimas nuo plastikinės prie ekologiškos pakuotės: penkių žingsnių vadovas

Numatomas skaitymo laikas: 3 min
Image of hand pushing plastic packaging away

Sutarimas aiškus: vartotojai visuose sektoriuose reikalauja ekologiškų pakuočių. Dėl to daugeliui įmonių reikia visiškai pakeisti dabartinį pakavimo metodą.

Ar vis dar naudojate plastikines pakuotes savo verslo veikloje? Jei taip, laikas pagalvoti apie ekologiškesnių alternatyvų pasirinkimą.

Tinware Direct esame pasiryžę padėti jums sukurti strateginį planą, kad šis perėjimas būtų kuo sklandesnis ir paprastesnis jūsų verslo sistemoje.

1 veiksmas: įgykite žinių 

Nesvarbu, ar esate sprendimų priėmėjas, ar norite įtikinti svarbias savo įmonės suinteresuotąsias šalis, labai svarbu suprasti pagrindinius faktus apie plastikines pakuotes. Štai keletas galingų statistinių duomenų, kurie sustiprins jūsų bylą:

  • 2021 m. kiekvienas ES gyventojas pagamino apie 188,7 kg pakuočių atliekų.
  • Nerimą keliantys 46 % pakuočių patenka į sąvartynus, o 22 % yra prastai tvarkomos.
  • Pakartotinis pakuočių naudojimas galėtų sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą įspūdingais 69 %.
  • Pakeitus pakuotes, 3 apimties išmetamųjų teršalų kiekis gali sumažėti 30 %.
  • Daugeliui 90 % vartotojų mažmeninės prekybos lentynose naudojami metaliniai gaminiai yra sužavėti – jie pripažįsta jos tvarumą!
  • Ekologiška pakuotė padidina gamybos efektyvumą ir sumažina išlaidas.

2 veiksmas: nustatykite optimalias medžiagas ir sprendimus

Sustainable packaging

Kitas veiksmas apima jūsų įmonei tinkamiausių medžiagų ir sprendimų nustatymą. Galima rinktis iš įvairių ekologiškų pakavimo medžiagų, tokių kaip:

  • Kartoninė pakuotė
  • Metalinės pakuotės (pvz., alavo ir aliuminio)
  • Kompostuojamos biomedžiagos Kiekvienas pasirinkimas turi unikalių privalumų ir trūkumų. Kai kurie yra lengvai perdirbami, o kiti yra visiškai biologiškai skaidūs. Metalinės pakuotės, įskaitant skardą ir aliuminį, yra tvirtas pasirinkimas, o kartoninės pakuotės patrauklios jaunesniems, aplinką tausojantiems vartotojams. Todėl prieš pasirenkant optimalų pasirinkimą būtina atlikti išsamų tyrimą.

3 veiksmas: supraskite savo pagrindinius pakavimo poreikius 

Rinkdamiesi tinkamą pakavimo medžiagą, atsižvelkite į specifinius siūlomų gaminių poreikius. Pavyzdžiui, jei parduodate vandens pagrindu pagamintą kosmetikos gaminį, pvz., losjoną ar muilą, labai svarbu pasirinkti ekologišką pakuotės sprendimą su vandeniui atspariu įdėklu. EPE įdėklas apsaugo nuo bet kokių nuotėkių transportavimo metu ir po jo. Jei jūsų tikslas yra sukurti aukščiausios klasės gaminių dizainą, skardinė pakuotė yra puikus pasirinkimas. Skardos plokštė sujungia vizualinį alavo patrauklumą su plieno elastingumu, todėl galutinis vaizdas yra patrauklus. Rinkdamiesi pakuotę, atsižvelkite į tokius aspektus kaip:

  • Dydis
  • Patvarumas
  • Išvaizda
  • Prieinamumas

4 veiksmas: pasinerkite į naujoviškas, įtakingas dizaino parinktis 

Pakuotė yra puiki priemonė bendrauti su klientais. Ji perduoda aiškią žinią ir gali pakeisti jūsų prekės ženklo įvaizdį. Tai taip pat gali padėti išplėsti jūsų įsiskverbimą į rinką. Štai kodėl pakavimo medžiagos pakeitimas turėtų būti vertinamas kaip naujovių galimybė. Nesvarbu, ar renkatės individualią, ar jau paruoštą pakuotę, visada galite rasti idealią pakuotę, kad jūsų produktas būtų populiarus. Jei pasirinksite metalinę pakuotę, įsiminkite šį teiginį.Jūs tikrai patrauksite bet kurio kliento dėmesį!

5 veiksmas: ieškokite idealaus tiekėjo 

Kai išsiaiškinsite, kaip pasirinkti medžiagą, laikas pradėti tiekėjų paiešką. Labai svarbu rasti tiekėją, kuriuo galite pasitikėti, ir vengti tų, kurie pateikia klaidinančius tvarumo teiginius. Taip pat įvertinkite, ar įmonė teikia:

  • Teisingas akcijų pasirinkimas
  • Greitas apsisukimas
  • Aukštos kokybės produktai Atminkite, kad bet kokia problema, susijusi su tiekėju, gali turėti domino efektą jūsų tiekimo grandinei ir turėti įtakos bendram jūsų verslo našumui ir galiausiai klientų atsiliepimams.

6 veiksmas: apšvieskite savo tikslinę rinką 

Klientai dažnai bijo nežinomybės ir gali būti atsargūs dėl pokyčių įmonėje. Net jei nauda yra aiški, nedidelis pakeitimas, pavyzdžiui, naujas pakuotės dizainas, gali lemti reikšmingą pardavimų sumažėjimą. Norint to išvengti, labai svarbu informuoti savo klientus apie metalinės ar kartoninės pakuotės naudą ir šio pakeitimo priežastis. Jei įtrauksite tai į savo rinkodaros planą, tai atvers kelią rinkos triumfui.

Perėjimas nuo plastikinės pakuotės prie kartoninių vamzdelių ar metalinių konteinerių gali atrodyti bauginanti užduotis, kuriai reikia tinkamos paramos. Jei norite pasigilinti ir paprašyti pakavimo ekspertų patarimo, nedvejodami susisiekite su mūsų komanda jau šiandien. Esame pasirengę padėti jums eiti tvarios ateities link. 🌍💼


tau taip pat gali patikti Peržiūrėti visus

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Get ready for the upcoming sales season.

Festive packaging deliveries

Spread Festive Joy and Craft Marketing Magic with Holiday Packaging

Uncover the secrets to exceptional Christmas packaging.

Collection of sustainable packaging surrounded by Halloween decor