Skleiskite šventinį džiaugsmą ir amatų rinkodaros magiją naudodami atostogų pakuotę
Vėl atėjo stebuklingas metų laikas ne tik dėl dovanų, Kalėdų eglučių ir mirgančių šviesų. Atostogų sezonas yra tada, kai jūsų pardavimai tikrai gali pakilti, jei priimsite tinkamus rinkodaros sprendimus.
Kurdami reklamos strategiją nepamirškite apie savo pakuotę. Efektyvi prekių pakuotė užtikrins, kad jūsų prekės išsiskirs parduotuvių lentynose ir pritrauks daugiau dėmesio nei panašios didžiųjų konkurentų pasiūlos.
Turėdami tai omenyje, įsigilinkime į keletą geriausių strategijų, kaip padaryti, kad Kalėdų pakuotė būtų įtakinga šį sezoną.
Integruokite jį su savo prekės ženklo įvaizdžiu
Vienas iš efektyviausių būdų, kaip padaryti pakuotę įsimintiną ir sukurti ilgalaikį įspūdį, yra užtikrinti, kad ji puikiai atitiktų bendrą rinkodaros strategiją. Gėrimų kompanijos, tokios kaip „Coca-Cola“, šiuo atžvilgiu pasižymi. Jie ne tik modifikuoja savo pakuotes švenčių sezonui; jie taip pat atnaujina savo svetainę, TV reklamas, reklaminius skydelius ir visa kita, kad sukurtų darnią išvaizdą. Net mažesnės įmonės turėtų kurti socialinės žiniasklaidos turinį, atspindintį ir sustiprinantį jų pakuotės šventinį atmosferą.
Pasirinkite temą
Pasirinkus tinkamą temą, jūsų kalėdinės pakuotės dizainas bus gražiai suvienodintas. Klasikinis požiūris yra naudoti raudoną arba žalią spalvas, kurios klientams akimirksniu sukelia atostogų dvasią.
Palaikykite prekės ženklo atpažinimą
Jei jūsų produktai yra mažmeninės prekybos lentynose, labai svarbu, kad jūsų prekės ženklas liktų atpažįstamas per šventinį dizainą. Daugelis įmonių persistengia su nuostabia atostogų estetika, kuri gali užgožti jų prekės ženklo tapatybę. Jei tai darysite, rizikuojate prarasti klientus, kurie jau domisi jūsų produktais.
Laikykite tai paprasta
Daugelis įmonių klaidingai mano, kad šventinė pakuotė turi būti sudėtinga arba sudėtinga. Sudėtingų dizainų trūkumas yra tas, kad jų kūrimas ir pristatymas gali užtrukti mėnesius. Jei kalėdinę pakuotę užsisakote lapkritį, apsvarstykite galimybę tinkinti internete esančias atsargų pakuotes. Yra daug būdų ją patobulinti, pavyzdžiui, pridėti etiketes arba pritvirtinti lanką, kad atrodytų kaip dovana. Jūs netgi galite apvynioti lanką aplink išorę. Klientai įvertins šiuos nedidelius, bet reikšmingus jūsų pakuotės dizaino atnaujinimus. Arba apsvarstykite galimybę pridėti etiketę pakuotės viduje arba išorėje, kad nusiųstumėte klientams sezoninius sveikinimus. Padarykite tai asmenišku ir jie pajus ryšį su jūsų prekės ženklu.
Kada turėtumėte pristatyti savo atostogų pakuotę?
Jei dirbate elektroninės prekybos sektoriuje, tikriausiai pastebėjote, kad šventinė rinkodara kiekvienais metais prasideda anksčiau. Todėl bet kada po Helovino yra puiki galimybė reklamuoti naują vieno iš geriausių produktų šventinę versiją. Jūs netgi galėtumėte jį pristatyti rinkai anksčiau, naudodami efektyvias reklamas el. paštu ir socialinės žiniasklaidos kampanijas.
Įsigykite atostogų pakuotę dabar
Dabar pats tinkamiausias metas įsigyti skardines ar kartonines tūteles savo gaminiams šį sezoną. Šiuos atsarginius daiktus lengva pritaikyti savo poreikiams su žaviomis etiketėmis, kurios klientams akimirksniu primena rogių varpelius, amalus ir Kalėdų žavesį.