Atskleista: tiesa apie firminę šventinę pakuotę

Numatomas skaitymo laikas: 2 min
Bespoke Christmas Packaging

Jei pradedate jaustis šventiškai, gali kilti klausimas, ar įtraukti šiuos jausmus į Kalėdų sezono pakuočių dizainą. Ar dėl to padidės pardavimai, teigiamas prekės ženklo suvokimas, ar tokie rinkodaros pasirinkimai atstumia klientus? Pasinerkime ir sužinokime, ar šventinė pakuotė verta jūsų laiko ir pinigų.

Pakuotė pristatoma per amžius

Prieš tyrinėdami šios galimybės rinkodaros potencialą, įdomu pagalvoti, iš kur kilo dovanų dekoravimo idėja.

1600-aisiais japonai dovanas vyniodavo į daugkartinį audinį. Iki Viktorijos laikų dovanų pakavimas buvo tik dar vienas būdas parodyti jūsų asmeninį turtą.

Šiandien vyniojamasis popierius dažniausiai žymimas superherojais, princesėmis ar bet kokiu kitu IP tipu, kurį galite įsivaizduoti. Žinoma, šiuolaikinis rūpestis, kai pristatoma pakuotė, yra tai, ar medžiagos yra perdirbamos, tvarios ir lengvai pašalinamos. Tai viena iš priežasčių, kodėl 100% popierinis įvyniojimas tapo toks populiarus. Žinoma, yra daugybė kitų alternatyvų, tokių kaip aliuminio dovanų dėžutės ar kartoninės pakuotės.

Kaip klientai mano apie sezoninį pakuočių dizainą?

Tyrimai rodo, kad klientai vertina sezonines pakuotes, nors čia yra keletas spąstų, kurių reikia vengti.

Pavyzdžiui, viena tyrimo apklausa atskleidė, kad klientai dvigubai dažniau perka sodos gaminius, kai turi šventinį dizainą. Šventinė pakuotė netgi sustiprino pagrindinius rinkodaros pranešimus, įskaitant „gydykite save.”


O kiti sezoniniai dizainai?

Kiti rinkodaros ekspertai ir pramonės lyderiai pritaria idėjai pakeisti pakuočių dizainą kitais svarbiais sezonais. Tačiau svarbu įsitikinti, kad dizainas gerbia kultūrą ir pasakoja istoriją, atitinkančią jūsų konkrečią prekės ženklą.

Atidžiai pagalvokite apie savo dizaino pasirinkimą

Atminkite, kad, kaip ir bet kurios rinkodaros atveju, pranešimas gali būti lengvai supainiotas. „Pepsi“ tai atrado po didelio atsako į jų pačių šventines pakuotes, kurios rodė, kad pinigai krenta dangumi kaip sniegas. Nors vaizdai turėjo perteikti labdaros idėją, jie iš tikrųjų privertė klientus susimąstyti apie komercializaciją.

Paskutinės mintys

Kaip matote, akivaizdu, kad klientai mėgsta šventines pakuotes, o jei jums pasiseks, tinkama šventinė dovana gali tapti net kolekcionuojamu daiktu. Jums tereikia gerai pagalvoti apie naudojamus vaizdus ir įsitikinti, kad jūsų dizainas atitinka bet kokią kultūrą ar sezonines šventes, kurios yra jūsų rinkodaros kampanijos dalis.


Papildomas faktas: Kalėdų Senelio rinkodaros mitas

 

Sundblom's Santa Claus



Vienas iš labiausiai paplitusių rinkodaros klaidingų nuomonių yra tai, kad „Coca-Cola“ sukūrė modernų Kalėdų Senelio įvaizdį. Idėja yra ta, kad Kalėdų Senelis yra apsirengęs raudonai ir baltai, kad atitiktų įmonės prekės ženklą iš skelbimo, kuris datuojamas 1930 m.

Tai nuostabi idėja, bet tai ne visai tiesa. Coca Cola kūrė skelbimus naudodama Kalėdų senelį 1930-aisiais, padedama iliustratoriaus Haddono Sundblomo. Tačiau, nors raudono ir balto kostiumo idėja galėjo būti pasirinkta taip, kad atitiktų prekės ženklo spalvas, tai nebuvo pirmas kartas, kai personažas pasirodė taip apsirengęs. Vaizduose pavaizduota legendinė figūra raudonai baltai, kilusi iš Viktorijos laikų. Nepaisant to, „Coca Cola“ sukūrė įvaizdį, kuris tapo plačiai pripažintu paties žmogaus įvaizdžiu, kuris buvo naudojamas kaip įkvėpimas daugybės žiniasklaidos projektų, įskaitant filmus, TV laidas ir rinkodaros skelbimus.

Taigi, nors įmonė nekūrė Kalėdų Senelio įvaizdžio, jie padėjo jį atgaivinti ir sėkmingai komercializavo legendinę ikoną kaip figūrą, tiesiogiai susijusią su jų prekės ženklu.

Galų gale: „Artėja šventės.”

Linkime jums nuostabaus šventinio sezono iš mūsų „Tinware Direct“ komandos.


tau taip pat gali patikti Peržiūrėti visus

Sustainability: protecting the environment

Tvarios pakuotės pasirinkimas: pagrindinis žingsnis siekiant išsaugoti planetą

Tai neperdėta: teisingi pakavimo sprendimai gali labai paveikti mūsų aplinką. Nesvarbu, ar esate smulkaus verslo savininkas, ar MVĮ dalis, jūsų pasirinkimas yra svarbus. Nors perėjimas prie LED apš...

Repurposed clip lid packaging

Išlaisvinkite potencialą: 8 kūrybiški būdai pakeisti mūsų pakuotę

Sukūrėme įdomių pakuočių perdirbimo idėjų, kuriomis galite pasidalinti su savo klientais.

Bespoke sweet packaging with a cardboard selection box

Sužinokite 10 gudrybių, kaip sužavėti klientus savo gaminio pakuote

Sužinokite išskirtinio pakuotės dizaino pasirinkimo paslaptis.