Atskleista: tiesa apie firminę šventinę pakuotę

Numatomas skaitymo laikas: 2 min
Bespoke Christmas Packaging

Jei pradedate jaustis šventiškai, gali kilti klausimas, ar šiuos jausmus įtraukti į savo pakuočių dizainą Kalėdų sezonui. Ar dėl to padidės pardavimai, teigiamas prekės ženklo suvokimas, ar klientai bus atstumti dėl tokių rinkodaros pasirinkimų? Pasinerkime ir sužinokime, ar šventinė pakuotė verta jūsų laiko ir pinigų.

Pakuotės pristatomos per amžius

Prieš tyrinėjant šios galimybės rinkodaros potencialą, įdomu pagalvoti, iš kur kilo idėja papuošti dovanas.

1600-aisiais japonai dovanas vyniodavo į daugkartinį audinį. Iki Viktorijos laikų dovanų pakavimas buvo tik dar vienas būdas parodyti jūsų asmeninį turtą.

Šiandien vyniojamasis popierius dažniausiai žymimas superherojais, princesėmis ar bet kokiu kitu IP tipu, kurį galite įsivaizduoti. Žinoma, šiuolaikinis rūpestis, kai pristatoma pakuotė, yra tai, ar medžiagos yra perdirbamos, tvarios ir ar jas lengva išmesti. Tai viena iš priežasčių, kodėl 100% popierinis įvyniojimas tapo toks populiarus. Žinoma, yra daugybė kitų alternatyvų, pavyzdžiui, aliuminio dovanų dėžutės ar kartoninės pakuotės.

Kaip klientai mano apie sezoninį pakuočių dizainą?

Tyrimai rodo, kad klientai vertina sezonines pakuotes, nors čia reikia vengti kelių spąstų.

Pavyzdžiui, vienoje tyrimų apklausoje nustatyta, kad klientai dvigubai dažniau pirko sodos gaminius, kai turi šventinį dizainą. Šventinė pakuotė netgi sustiprino pagrindinius rinkodaros pranešimus, įskaitant „gydykite save“.


Kas apie kitus sezoninius dizainus?

Kiti rinkodaros ekspertai ir pramonės lyderiai pritaria idėjai pakeisti pakuočių dizainą kitais svarbiais sezonais. Tačiau svarbu įsitikinti, kad dizainas gerbia kultūrą ir pasakoja istoriją, atitinkančią jūsų konkrečią prekės ženklą.

Atidžiai pagalvokite apie savo dizaino pasirinkimą

Atminkite, kad, kaip ir bet kurios rinkodaros atveju, pranešimas gali būti lengvai supainiotas. „Pepsi“ tai atrado po didelio atsako į jų pačių šventines pakuotes, kurios rodė, kad pinigai krenta dangumi kaip sniegas. Nors vaizdai turėjo perteikti labdaros idėją, iš tikrųjų jie privertė klientus susimąstyti apie komercializaciją.

Paskutinės mintys

Kaip matote, akivaizdu, kad klientai mėgsta šventines pakuotes ir, jei jums pasiseks, tinkama šventinė dovana gali tapti net kolekcionuojamu daiktu. Jums tereikia gerai pagalvoti apie naudojamus vaizdus ir įsitikinti, kad jūsų dizainas atitinka bet kokią kultūrą ar sezonines šventes, kurios yra jūsų rinkodaros kampanijos dalis.


Papildomas faktas: Kalėdų Senelio rinkodaros mitas

 

Sundblom's Santa Claus



Vienas iš labiausiai paplitusių rinkodaros klaidingų nuomonių yra tai, kad „Coca-Cola“ sukūrė modernų Kalėdų Senelio įvaizdį. Idėja yra ta, kad Kalėdų Senelis yra apsirengęs raudonai ir baltai, kad atitiktų įmonės prekės ženklą iš XX amžiaus trečiojo dešimtmečio reklamos.

Tai nuostabi idėja, bet tai ne visai tiesa. Coca Cola kūrė skelbimus naudodama Kalėdų senelį 1930-aisiais, padedama iliustratoriaus Haddono Sundblomo. Tačiau, nors raudono ir balto kostiumo idėja galėjo būti pasirinkta taip, kad atitiktų prekės ženklo spalvas, tai nebuvo pirmas kartas, kai personažas pasirodė taip apsirengęs. Vaizduose pavaizduota legendinė figūra raudonai baltai, kilusi iš Viktorijos laikų. Nepaisant to, „Coca Cola“ sukūrė įvaizdį, kuris tapo plačiai pripažintu paties žmogaus įvaizdžiu, kuris buvo naudojamas kaip įkvėpimas daugybės žiniasklaidos projektų, įskaitant filmus, TV laidas ir rinkodaros skelbimus.

Taigi, nors įmonė nekūrė Kalėdų Senelio įvaizdžio, ji padėjo jį atgaivinti ir sėkmingai komercializavo legendinę ikoną kaip figūrą, tiesiogiai susijusią su jų prekės ženklu.

Po to visi: „Artėja šventės“.

Linkime jums nuostabaus šventinio sezono iš mūsų komandos čia, Tinware Direct.


tau taip pat gali patikti Peržiūrėti visus

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Kupidono pasirinkimas: geriausia pakuotė Valentino dienai

Pasiruoškite artėjančiam išpardavimų sezonui.

Festive packaging deliveries
Collection of sustainable packaging surrounded by Halloween decor