ES paskelbė apie naujus teisės aktus, užkertančius kelią žalingam plovimui, naudojant teiginius apie tvarias pakuotes
Europos Parlamentas baigė priimti naują įstatymą, kuris uždraus ant gaminių pateikti klaidinančius teiginius apie aplinką ir padės pagerinti pirkėjų ženklinimą.
Įstatymu siekiama apsaugoti vartotojus nuo klaidinančios praktikos ir užtikrinti, kad jie apskritai galėtų geriau apsispręsti dėl pirkimo.
Tam tikros probleminės rinkodaros taktikos, dažniausiai susijusios su žaliuoju plovimu, dabar bus įtrauktos į didėjantį ES draudžiamų komercinių veiksmų sąrašą.
Verslo įmonės nebegalės tvariai ženklinti savo pakuotes be konkrečių įrodymų. Paveikti pakavimo terminai:
- „Nekenksmingas aplinkai“.
- „Biologiškai skaidus“
- „Neutralus klimatui“
Valstybėse narėse įvedus šias naujas taisykles, tvarumo etiketės, pagrįstos oficialiomis sertifikavimo schemomis arba nustatytomis per valdžios institucijas, yra vienintelės sąlygos, kurios bus leidžiamos ES rinkodaros tikslais.
Direktyva taip pat uždraus teiginius, kad produktas yra „teigiamas klimatui“, „neutralus klimatui“ arba turi „mažesnį“ poveikį aplinkai dėl išmetamo CO2 kompensavimo schemų. ES parlamentas pareiškė, kad nors tokie įmonių judėjimai buvo sveikintini, jie nebebus priimami kaip įrodymas, kad produktas yra naudingas aplinkai.
Dabar valstybės narės turi dvejus metus priimti naujus teisės aktus.
Kas yra žaliasis plovimas?
Greenwashing reiškia rinkodaros rūšį, kuria siekiama, kad produktai būtų patrauklesni ekologiškiems vartotojams. Greenwashing ne visada yra tyčinis ir gali būti tyrimų stokos arba nesusikalbėjimo rezultatas.
Šios naujienos yra po kaltinimų, pateiktų pagrindinėms maisto gamintojams „Nestle“ ir „Coca-Cola“, kad jų teiginiai apie tvarumą nėra tikslūs.
Mūsų perspektyva
Vyriausybės ilgus metus planavo imtis veiksmų prieš neįrodytus verslo teiginius dėl tvarumo.
Naujausios ataskaitos taip pat parodė, kad vartotojai dažnai yra sumišę dėl nepagrįstų tvarumo teiginių, pateikiamų ant gaminio pakuotės.
Todėl labai svarbu, kad įmonės pasirinktų savo produktų pakuotes, kurios būtų sertifikuotai tvarios. Tai ypač svarbu, jei planuojate naudoti žaliuosius savo pakuotės standartus kaip dalį savo rinkodaros strategijos.
Vartotojai labiau nei bet kada domisi produktų, kurie yra tinkamas pasirinkimas Žemės planetai, pasirinkimas, tačiau tik tuo atveju, jei pakuotė pateisina pažadą.
Vienas iš akivaizdžių metalinių pakuočių, įskaitant skardą ir aliuminį, pranašumų, palyginti su kitomis alternatyvomis, yra tai, kad jas galima perdirbti neribotą kiekį ir pakartotinai panaudoti arba panaudoti. Taigi tai yra tikras tvarus pasirinkimas bet kuriam prekės ženklui.
Šaltiniai