Korporacijos visoje ES priima tvarią pakuotę
Numatomas skaitymo laikas: 2 min
Augant vartotojų poreikiui naudoti aplinkai nekenksmingas praktikas, pirmaujantys prekių ženklai stiprina savo įsipareigojimą kurti tvarias pakuotes. Šiais metais jie daro didelę pažangą naudodami medžiagas nuo aliuminio ir kartono iki visiškai biologiškai skaidžių medžiagų. Panagrinėkime, kaip šios įmonės keičia savo pakavimo strategijas.
Ferrero
Konditerijos milžinė Ferrero nuo 2018 m. išaugo 16 %. Tačiau šis augimas lėmė padidėjusį išmetamųjų teršalų kiekį, o pakuotės sudaro 12 % bendrovės 3 apimties išmetamųjų teršalų. Įsipareigojusi sumažinti poveikį aplinkai, Ferrero įgyvendina reikšmingus pokyčius. „Ferrero Rocher“, „Tic Tac“ ir „Kinder“ įmonė siekia, kad 90% jų pakuočių būtų daugkartinio naudojimo, kompostuojamos arba perdirbamos. Jie jau pasiekė 78 % monomedžiagų normą savo plastikinėms medžiagoms ir pakeitė Rocher polistireno dėžę polipropilenu, todėl nebenaudojo gryno plastiko.
Tesco
Didysis JK prekybos centras „Tesco“ bendradarbiauja su tiekėju WEPA, siekdamas unikaliu būdu perdirbti jų ekologiškas kartonines pakuotes. Dabar klientai gali įsigyti aukštos kokybės tualeto ir virtuvės ritinėlių, pagamintų iš kartoninių dėžių. Šis išradingas procesas sujungia prekybos centrų gofruotas korteles ir pristatymo į namus dėžutes su kitomis perdirbtomis medžiagomis, naudojant mažiau išteklių nei įprasto popieriaus gamybai. Be to, jie pristatė popierines kišeninių audinių pakuotes ir taip pašalino plastikines pakuotes.
Walkers
Walkers traškučiai, keliose šalyse taip pat žinomi kaip Lays, yra tvarumui suteikti prioritetą. Jie pristatė naujas popierines pakuotes visoms sudėtinėms pakuotėms, siekdami sumažinti gryno plastiko naudojimą maždaug 180 tonų kasmet. Šiuos naujus popierinius maišelius galima perdirbti namuose ir netrukus po sėkmingo bandymo „Tesco“ parduotuvėse juos bus galima įsigyti visuose didžiuosiuose prekybos centruose. Ši iniciatyva yra patronuojančios bendrovės „Pepsico“ platesnio tvarumo plano dalis, kuria siekiama iki 2040 m. pasiekti nulinį išmetamųjų teršalų kiekį ir iki 2030 m. panaikinti gryno iškastinio plastiko naudojimą traškių ir užkandžių maišeliuose.
LVMH
LVMH Beauty trikdo grožio ir mados industriją, neseniai planuodama iš kosmetikos ir grožio priemonių asortimento pašalinti visus plastikinius indus. Jie pristato Surlyn – tvarią alternatyvą, gaunamą iš žaliavų, įskaitant kepimo aliejaus atliekas. Dalyvauja ir JK mados legenda Stella McCartney, kuri savo pakuotėms naudoja kompostuojamą biologinį plastiką, žinomą kaip TIPA. Ši medžiaga suteikia praktinių įprasto plastiko privalumų, tačiau yra visiškai biologiškai skaidoma.
Lush
Lush siekia tvarumo, savo gaminių pakuotėms naudodama kitokį plastiką. Jie naudoja Prevented Ocean Plastic sertifikuotus butelius, surinktus 50 km atstumu nuo vandenyno pakrantės arba pagrindinio vandens kelio. Tikimasi, kad ši iniciatyva neleis daugiau nei trims milijonams plastikinių butelių užteršti mūsų vandenynus.
Aldi
Vokietijos prekybos centras „Aldi“ pristatė pirmąjį JK savo prekės ženklą. vynai popieriniuose buteliuose. Šios 100 % perdirbamos medžiagos padeda Aldi sumažinti anglies pėdsaką. Nauji buteliai yra penkis kartus lengvesni už stiklinį, todėl transportuojant išmetama mažiau anglies.
Išstudijuokite daugiau tvarių iniciatyvų
Domitės, kaip kitaip prekės ženklai keičia savo pakavimo medžiagas? Pažiūrėkite į šį straipsnį apie iniciatyvą, kad Pringles vamzdeliai būtų tvarūs.
Mūsų įsipareigojimas tausoti Tinware Direct
Esame įsipareigoję išlaikyti aplinkai nekenksmingą ir puikų verslą.Sužinokite daugiau apie mūsų klimato strategiją dabar.
Atraskite savo idealią tvarią pakuotę
Parengtaembrace sustainability ? Turime tobulą pakuotę, kuri atitiktų jūsų aplinkosaugos tikslus. Mūsų aliuminio pakuotė puikiai tinka grožio produktams, įskaitant kremus, vaškus ir losjonus. Arba rinkitės mūsų kartonines talpyklas sausam maistui, žolelėms ir prieskoniams. Ar esate žvakių gamintojas? Išbandykite mūsų įspūdingą alavo gaminių asortimentą daugkartinėms pakuotėms, kurios niekada neišeina iš mados.
Ferrero
Konditerijos milžinė Ferrero nuo 2018 m. išaugo 16 %. Tačiau šis augimas lėmė padidėjusį išmetamųjų teršalų kiekį, o pakuotės sudaro 12 % bendrovės 3 apimties išmetamųjų teršalų. Įsipareigojusi sumažinti poveikį aplinkai, Ferrero įgyvendina reikšmingus pokyčius. „Ferrero Rocher“, „Tic Tac“ ir „Kinder“ įmonė siekia, kad 90% jų pakuočių būtų daugkartinio naudojimo, kompostuojamos arba perdirbamos. Jie jau pasiekė 78 % monomedžiagų normą savo plastikinėms medžiagoms ir pakeitė Rocher polistireno dėžę polipropilenu, todėl nebenaudojo gryno plastiko.
Tesco
Didysis JK prekybos centras „Tesco“ bendradarbiauja su tiekėju WEPA, siekdamas unikaliu būdu perdirbti jų ekologiškas kartonines pakuotes. Dabar klientai gali įsigyti aukštos kokybės tualeto ir virtuvės ritinėlių, pagamintų iš kartoninių dėžių. Šis išradingas procesas sujungia prekybos centrų gofruotas korteles ir pristatymo į namus dėžutes su kitomis perdirbtomis medžiagomis, naudojant mažiau išteklių nei įprasto popieriaus gamybai. Be to, jie pristatė popierines kišeninių audinių pakuotes ir taip pašalino plastikines pakuotes.
Walkers
Walkers traškučiai, keliose šalyse taip pat žinomi kaip Lays, yra tvarumui suteikti prioritetą. Jie pristatė naujas popierines pakuotes visoms sudėtinėms pakuotėms, siekdami sumažinti gryno plastiko naudojimą maždaug 180 tonų kasmet. Šiuos naujus popierinius maišelius galima perdirbti namuose ir netrukus po sėkmingo bandymo „Tesco“ parduotuvėse juos bus galima įsigyti visuose didžiuosiuose prekybos centruose. Ši iniciatyva yra patronuojančios bendrovės „Pepsico“ platesnio tvarumo plano dalis, kuria siekiama iki 2040 m. pasiekti nulinį išmetamųjų teršalų kiekį ir iki 2030 m. panaikinti gryno iškastinio plastiko naudojimą traškių ir užkandžių maišeliuose.
LVMH
LVMH Beauty trikdo grožio ir mados industriją, neseniai planuodama iš kosmetikos ir grožio priemonių asortimento pašalinti visus plastikinius indus. Jie pristato Surlyn – tvarią alternatyvą, gaunamą iš žaliavų, įskaitant kepimo aliejaus atliekas. Dalyvauja ir JK mados legenda Stella McCartney, kuri savo pakuotėms naudoja kompostuojamą biologinį plastiką, žinomą kaip TIPA. Ši medžiaga suteikia praktinių įprasto plastiko privalumų, tačiau yra visiškai biologiškai skaidoma.
Lush
Lush siekia tvarumo, savo gaminių pakuotėms naudodama kitokį plastiką. Jie naudoja Prevented Ocean Plastic sertifikuotus butelius, surinktus 50 km atstumu nuo vandenyno pakrantės arba pagrindinio vandens kelio. Tikimasi, kad ši iniciatyva neleis daugiau nei trims milijonams plastikinių butelių užteršti mūsų vandenynus.
Aldi
Vokietijos prekybos centras „Aldi“ pristatė pirmąjį JK savo prekės ženklą. vynai popieriniuose buteliuose. Šios 100 % perdirbamos medžiagos padeda Aldi sumažinti anglies pėdsaką. Nauji buteliai yra penkis kartus lengvesni už stiklinį, todėl transportuojant išmetama mažiau anglies.
Išstudijuokite daugiau tvarių iniciatyvų
Domitės, kaip kitaip prekės ženklai keičia savo pakavimo medžiagas? Pažiūrėkite į šį straipsnį apie iniciatyvą, kad Pringles vamzdeliai būtų tvarūs.
Mūsų įsipareigojimas tausoti Tinware Direct
Esame įsipareigoję išlaikyti aplinkai nekenksmingą ir puikų verslą.Sužinokite daugiau apie mūsų klimato strategiją dabar.
Atraskite savo idealią tvarią pakuotę
Parengta