Kelionė į ateitį: jūsų verslo sėkmės planas
Šiame straipsnyje išnagrinėsime priežastis, kodėl būtina mąstyti į ateitį versle ir pasidalinkite keletu praktinių patarimų, kaip tai padaryti efektyviai.
KODĖL
Išlaisvinkite savo potencialą
Verslo planavimas į priekį yra panašus į stebuklingo rakto, kuris atrakina duris į pagrindinius tikslus, turėjimą. Nesvarbu, ar norite pasiekti metinius augimo tikslus, ar palikti ilgalaikį įspūdį klientams ir klientams, ateities planavimas suteikia aiškią kryptį jums ir jūsų komandai. Jis padės jums atlikti viską nuo didelių pakeitimų iki smulkių, bet reikšmingų detalių. Atminkite, kad nustatydami tikslus jie turi būti SMART:
- Specialus
- Išmatuojama
- Pasiekiamas
- Atitinkama
- Laiku
Stebėkite savo pažangą
Planuodami į priekį taip pat galėsite stebėti savo verslo našumą laikui bėgant. Tai tarsi krištolinis rutulys, kuris parodo, ar einate link savo tikslų ir ar imatės tinkamų veiksmų savo įmonei ar prekės ženklui. Stebėdami našumą nepamirškite atsiminti KPI.
Panaudokite duomenų galią
Nuolatinis planavimas leidžia pasinaudoti didžiuliais jūsų įmonės turimais duomenų rezervais. sukaupta. Kadangi dauguma įmonių dabar naudoja šimtus terabaitų duomenų iš internetinių įrankių, pvz., „Google Analytics“, ar išnaudojate visas šios aukso kasyklos teikiamas galimybes? Planavimas leidžia nustatyti duomenų tendencijas ir panaudoti šias įžvalgas būsimoms kampanijoms ir strategijoms kurti .
Užsaugokite nuo trikdžių ir vėlavimų
Verslo modelio trikdžiai ir vėlavimai gali sukelti brangių prastovų. Planavimas į priekį yra tarsi skydas, apsaugantis jūsų verslą nuo šių nesėkmių. Tai gali būti taip paprasta, kaip sukurti planą, kuriame būtų aprašyti veiksmai, kurių turėtumėte imtis jūs ir jūsų komanda, jei įvyktų nelaimė.
Efektyvumo didinimas
Efektyvumo problemos gali sugadinti jūsų įmonės reputaciją ilgalaikėje perspektyvoje. Tvirtas planas yra tarsi gerai sutepta mašina, kuri užtikrina sklandų jūsų verslo veikimą, maksimaliai padidindama efektyvumą ir potencialą.
Sumažinkite riziką
Nesvarbu, ar vadovaujate vienam verslui arba didelė korporacija, rizikos mažinimas yra esminė jūsų vaidmens dalis. Turėdami ateinančių metų planą, galite numatyti ir spręsti problemas bei iššūkius, kurie gali padidinti jūsų verslo modelio riziką.
Pastebėkite savo konkurentus
Ar žinojote, kad 61 % vadovų kovoja su kasdieniu strategijos įgyvendinimu, net jei jie planuoja iš anksto? Jei sugebėsite sukurti ir įvykdyti tinkamą planą, galite aplenkti didelę dalį savo konkurentų. Tai labai svarbu, jei siekiate plėsti savo verslą per ateinančius penkerius metus.
Sumažinkite stresą
Stresas gali sumažinti produktyvumą. Planuoti į priekį – tai tarsi turėti streso malšinimo tabletę savo komandai. Tai leidžia darbuotojams sutelkti dėmesį į savo užduotis ateinančiomis savaitėmis ir mėnesiais, o ne nerimauti dėl kitos trumpalaikės užduoties.
KAIP
Dabar, kai suprantate verslo planavimo naudą, panagrinėkime, kaip galite užpildyti spragas ir pakeisti įmonės strategiją.Pasirinkite tinkamus tiekėjus
Norėdami įgyvendinti savo planą, turite pasikliauti tinkamais žmonėmis. Tai apima išorės įmones, ypač jei vadovaujate MVĮ arba vadovaujate šalutiniam šurmulio. Pavyzdžiui, jei ieškote kosmetikos pakuotės, jums reikia tiekėjo, kuris galėtų pristatyti laiku.
Pasinaudoti duomenų įrankiais
Duomenų įrankiai gali padėti numatyti ateitį rinkos modelius ir pagerinti savo rinkodaros ar pardavimo taktiką. Pavyzdžiui, galbūt norėsite investuoti į sandėlio valdymo platformą. Galite naudoti tai norėdami stebėti savo atsargas ir užtikrinti, kad visada turėtumėte prekių, kurių nori klientai.
Suplanuokite biudžetą
Biudžeto paruošimas yra dar vienas svarbus žingsnis. Turėdami tinkamą biudžeto planą, galite užtikrinti, kad nepersistengsite ir išlaikysite pelningumą. Netgi galite ištaisyti, jei jūsų biudžetas per mažas.
Nustatykite tvarkaraštį
Tvarkaraščio nustatymas yra dar vienas būdas užtikrinti, kad pasiektumėte savo tikslą. tikslus. Tai gali būti taip paprasta, kaip planuoti, į kokias užduotis susitelkti skirtingu dienos ar savaitės laiku. Individualūs verslininkai turėtų planuoti savo dieną panašiai kaip nuo 9 iki 5, kad išlaikytų aukštą produktyvumo lygį.
Numatykite sezonines tendencijas
Svarbu numatyti sezonines tendencijas. Pavyzdžiui, nors lauke gali būti karšta ir saulėta, liepa yra pats tinkamiausias metas pradėti planuoti Kalėdų sezoną. Tai apima tinkamą maisto ir kosmetikos pakuotę. Įsigykite pakuotę anksti ir išvengsite vėlavimo, dėl kurio jūsų klientai bus išprotėję.
Efektyviai bendraukite
Veiksmingas bendravimas yra gyvybiškai svarbus planuojant į priekį. Tai gali apimti mėnesinių susitikimų planavimą arba užsakomųjų paslaugų įmones, kurias lengva pasiekti, kad gautumėte reguliarius atnaujinimus. Per šiuos susitikimus galite strateguoti rinkodaros kampanijas, pardavimo tikslus,
apmokyti savo darbuotojus
Darbuotojų mokymas yra dar vienas svarbus žingsnis. Tinkamas mokymas suteiks jūsų komandos nariams galimybę visiškai kontroliuoti savo planus ir pasiekti reikiamų rezultatų. Verslo savininkai dažnai vengia mokymų, tačiau šiais laikais lengva išlaikyti mažas išlaidas ir didelę IG. Internetiniai nuotoliniai mokymai leidžia mokyti darbuotojus pagal jūsų verslo poreikius atitinkantį tvarkaraštį.
Atlikite apžvalgas
Tikimės, kad šis vadovas padės suprasti gyvybiškai svarbią planavimo svarbą. pirmyn versle. „Tinware Direct“ esame įsipareigoję padėti savo klientams sėkmingai įgyvendinti savo verslo tikslus. Daugiau patarimų apie verslo strategiją rasite mūsų mėnesiniame tinklaraštyje. Arba susisiekite su mūsų komanda šiandien, kad gautumėte patarimo dėl jums tinkamos pakuotės. Atminkite, kad planavimas į priekį gali jums padėti:
- Pasiekite savo tikslus
- Padidinkite našumą
- Sumažinkite spaudimą savo komandai
- Padidinkite savo pelningumą
Taigi, ar esate pasirengę planuoti sėkmę??